خانهاخبار
ال‌جی در 2021 برخی از زیرمجموعه‌های خود را به هولدینگ جدیدی منتقل می‌کند

ال‌جی در 2021 برخی از زیرمجموعه‌های خود را به هولدینگ جدیدی منتقل می‌کند

ال‌جی می‌خواهد در سال 2021 برخی از زیرشاخه‌های خود را به هولدینگ جدیدی منتقل کند تا تمرکز بیشتری روی کسب و کارهای اصلی خود داشته باشد.
۱۳۹۹/۹/۹

گروه شرکت‌های ال‌جی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برخی از زیرمجموعه‌های خود را سال آینده به هولدینگ جدیدی منتقل می‌کند. این تصمیم در زمانی گرفته شده که ال‌جی سعی دارد فعالیت‌هایش را گسترش دهد.

به گزارش رویترز، طبق اسناد به دست آمده از مراجع قانونی، زیرمجموعه‌های ال جی در ماه مه ۲۰۲۱ از این شرکت جدا می‌شوند. گروه ال‌جی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و ۸.۸۵ میلیارد دلار از دارایی‌هایش را حفظ می‌کند. هولدینگ جدید نیز حدود ۸۱۵ میلیون دلار از دارایی‌های این مجموعه را در دست می‌گیرد. شاخه‌هایی که از ال‌جی جدا خواهند شد از قرار زیر هستند:

  • LG International Corp
  • LG Hausys Ltd
  • Silicon Works Co Ltd
  • LG MMA Corp
  • unlisted Pantos Logistics Co Ltd

در حال حاضر، زیرمجموعه‌های ال‌جی در کسب و کارهای گوناگونی از جمله کسب و کار باتری‌ها، نمایشگر اتومبیل‌ها، لوازم خانگی و لوازم آرایشی فعالیت دارند. از مشتریان این زیرمجموعه‌ها می‌توانیم به جنرال موتورز، تسلا و اپل اشاره کنیم. گروه ال‌جی می‌خواهد با این تغییر ساختار تمرکز بیشتری روی کسب و کارهای اصلی خود یعنی لوازم الکترونیکی، مواد شیمیایی، خدمات و سرویس‌های ارتباطی داشته باشد.

رهبری این هولدینگ جدید احتمالا به کو بون-جون سپرده می‌شود. او فرزند یکی از موسسان ال‌جی و برادرزاده کو کوانگ-مو، رئیس فعلی هیئت مدیره ال‌جی است. اگر نمی‌دانید باید بگوییم که این شرکت چهارمین چایبول بزرگ کره جنوبی است. چایبول در کره جنوبی به شرکت‌های بزرگی گفته می‌شود که مالکیت آن در اختیار یک شخص یا خانواده قرار دارد.

ال‌جی در سال ۱۹۴۷ توسط کو این-هووی تاسیس شد. او در ابتدا شرکتی به نام Lucky Chemical را داشت که با توسعه آن را به LG Chem تبدیل کرد و بعد مجموعه بزرگ‌تری موسوم به LG Corp را به وجود آورد. این گروه در حال حاضر تحت مدیریت سومین نسل از این خانواده به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)