خانهاخبار
نظر مدیر وان پلاس در مورد زبان طراحی متفاوت وان پلاس 9 پرو مشخص شد

نظر مدیر وان پلاس در مورد زبان طراحی متفاوت وان پلاس 9 پرو مشخص شد

یکی از مسئولین وان پلاس به تازگی در مورد زبان طراحی محصول جدید صحبت کرده است.
۱۳۹۹/۹/۶

چندی پیش، تصاویر رندر شده CAD گوشی هوشمند وان پلاس 9 پرو در رسانه‌های خبری منتشر شد و حالا شاهد واکنش مدیر عامل وان پلاس، آقای Pete Lau به این تصاویر هستیم.

او بلافاصله پس از انتشار تصویر رندر شده وان پلاس 9 پرو، وارد اکانت توییتر خود شده و با بیان جمله هیچ طرحی هنوز مشخص نشده است، این تصویر را به صورت کامل زیر سوال برد.

طرح رندر شده منتشر شده از وان پلاس 9 پرو، چیزی نبود که دور از انتظار طرفداران و علاقمندان این برند باشد. اما بر اساس ابراز نظر آقای Pete Lau، ظاهرا باید منتظر زبان طراحی متفاوتی نسبت به تصویر منتشر شده باشیم.

شخصی با نام کاربری @OnLeaks به تازگی در شبکه اجتماعی توییتر مدعی شده است که قسمت اعظمی از زبان طراحی وان پلاس 9 پرو با تصویر منتشر شده مطابقت خواهد داشت. اما محفظه مربوط به ماژول دوربین با کمی تغییرات روبرو خواهد شد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این حرف تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد بود. چرا که آقای Pete Lau، از زبان طراحی دیگری سخن گفته است.

image

 

تصویر منتشر شده، بیشتر به ترکیبی از وان پلاس 8 پرو و گلکسی اس 20 FE شباهت داشت. چنین موضوعی را به این دلیل مطرح می‌کنیم که ماژول دوربین آن، شباهت زیادی به Galaxy S20 FE دارد و نمای جلویی آن نیز به صورت کامل، برگرفته از وان پلاس 8 پرو است.

به نظر می‌رسد که بدنه وان پلاس 9 پرو، حاصل ترکیبی از فلز و شیشه باشد. حفره درون نمایشگر در قسمت بالا و سمت چپ خواهد بود که دوربین سلفی، درون آن جای خواهد گرفت. لبه‌های پشتی بدنه این محصول نیز به صورت منحنی طراحی خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، وان پلاس 9 پرو محصولی بزرگ به نظر می‌رسد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.7 اینچی (مانند وان پلاس 8 پرو) با نرخ رفرش 120 هرتزی و رزولوشن QHD پلاس مجهز خواهد بود. تراشه اسنپدراگون 875 نیز به عنوان قلب تپنده این اسمارت فون ایفای نقش خواهد کرد. پیش بینی می‌شود که وان پلاس 9 و نسخه پرو آن در ماه مارچ، در دسترس خریداران قرار گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۹/۶
این گوشی هیچی از s21سامسونگ کم نداره، تازه ارزان‌ترم هست و حداقل می‌دونی اسنپدراگون داره.
سامسونگ برمیداره اگزینوس رو میده به ما،
اسنپدراگون‌خوشگله را میده آمریکا?
ما هم باید سوئیچ کنیم وان‌پلاس
تا سامسونگ قدری به خودش بیاد و همه را با یه چشم ببینه