خانهاخبار
عینک AR جدید اوپو سه‌شنبه معرفی می‌شود

عینک AR جدید اوپو سه‌شنبه معرفی می‌شود

اوپو با انتشار پوستری اعلام کرد که عینک واقعیت افزوده جدید خود را 27 آبان در مراسمی ویژه معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۸/۲۵

اوپو می‌خواهد ۲۷ آبان در شنژن رویدادی ویژه به نام 2020 Oppo Future Technology Conference برگزار کند. این کنفرانس مراسمی سالانه است که در آن اوپو به رونمایی از جدیدترین دستاوردهای فنی، ایده‌ها و نتایج بخش تحقیق و توسعه خود می‌پردازد.

پیش‌تر مشخص شده بود که اوپو امسال از سیستم ویدیویی پرتره همه جانبه FDF، سیستم مدیریت رنگ Full-link و سه محصول مفهومی دیگر رونمایی می‌کند. این شرکت حالا در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرده که عینک واقعیت افزوده آن‌ها نیز ۲۷ آبان معرفی می‌شود. در پوستری که از این دستگاه منتشر شده محصولی را می‌بینیم که تا حدی شبیه عینک‌های عادی است و در هر لنز یک دوربین دارد. احتمالا از این یکی از این دوربین‌ها برای تشخیص AR استفاده می‌شود.

image

اوپو پارسال در همین رویداد اعلام کرد که وارد حوزه عینک‌های AR شده و اولین عینک خود را به نمایش گذاشت. نسل اول عینک این شرکت چهار لنز داشت که یکی از نوع زمان پرواز برای اندازه‌گیری مسافت، یکی از نوع RGB برای تصویربرداری از سوژه‌های شکل‌دار و دو تا از نوع چشم ماهی برای تصویرسازی بود.

طبق گزارش‌ها، عینک جدید AR اوپو به سنسورهای تشخیص عمق و آرایه MIC محیطی مجهز می‌شود. این دستگاه از فناوری راهنمای موج اپتیکال انکساری، تعامل صوتی و صدای ساراند ۳ بعدی پشتیبانی می‌کند. عینک اوپو دارای میکروفن و دکمه‌های فیزیکی خواهد بود که می‌توان از آن‌ها برای کنترل دستگاه استفاده کرد.

موسس و مدیرعامل اوپو، چن مینگ‌یونگ، زمانی گفته بود که این شرکت ظرف سه سال ۵۰ میلیون یوآن صرف تحقیق و توسعه، تمرکز بر فناوری‌های جدید مثل 5G و 6G، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و کلان داده‌ها خواهد کرد. این شرکت همچنین قرار است به توسعه جدی‌تر فناوری‌های مبنایی سخت‌افزاری، مهندسی نرم‌افزار و قابلیت‌های سیستمی بپردازد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)