خانهاخبار
آپدیت جدید وان‌پلاس 8 باعث حذف اطلاعات موجود در گوشی‌های برخی کاربران شده است

آپدیت جدید وان‌پلاس 8 باعث حذف اطلاعات موجود در گوشی‌های برخی کاربران شده است

تعدادی از کاربران در حال دریافت یک به‌روزرسانی Stable هستند که موجب پاک شدن اطلاعات کامل گوشی‌های وان‌پلاس آن‌ها شده است.
۱۳۹۹/۸/۱۹

 

وان‌پلاس تائید کرده است به‌روزرسانی OpenBeta 3 برای OxygenOS 11 موجب پاک شدن کامل اطلاعات کاربران گوشی‌های OnePlus 8/8 Pro شده است و این به‌روزرسانی به‌صورت تصادفی برای برخی کاربران ارسال‌شده است که نسخه "Stable " OpenBeta 3 است.این کمپانی به کاربران خود پیشنهاد می‌کند تا قبل از انجام آپدیت یک نسخه پشتیبان کامل از دیوایس خود تهیه کنند و همچنین بررسی کنند که این نسخه از به‌روزرسانی یک OpenBeta باشد.

تقریباً دو هفته است که OxygenOS 11 Open Beta 3 برای دیوایس‌های وان پلاس 8 و 8 Pro عرضه‌شده است. اما در برخی تالارهای گفتگو وان‌پلاس پست‌هایی منتشرشده‌اند که از پاک شدن اطلاعات کامل برخی اسمارت‌فون‌های وان پلاس 8 و 8 Pro توسط نسخه Stable  Open Beta 3 خبر می‌دهند. حال OnePlus این اتفاق را تائید و توضیحی منتشر کرده است.

"مطلع شده‌ایم که برخی کاربران نسخه Stable  Open Beta 3 را دریافت می‌کنند که منجر به حذف اطلاعات آن‌ها می‌شود. این اطلاعات با تیم نرم‌افزاری به اشتراک گذاشته‌شده است تا بررسی و اصلاح شود. درصورتی‌که یک به‌روزرسانی OTA دریافت کردید مطمئن شوید که آن‌یک به‌روزرسانی Open Beta است و اگر نبود لطفاً از نصب آن بپرهیزید."

سیستم‌عامل اکسیژن از 3 کانال در دسترس قرار دارد: Closed Beta ، Open Beta و Stable . حال این‌گونه به نظر می‌رسد که کاربران کانال Open Beta به‌صورت تصادفی یک آپدیت از کانال Stable دریافت می‌کنند که اطلاعات کاربری را پاک می‌کند.

image

 

با توجه به تائید رسمی OnePlus، تیم نرم‌افزاری این کمپانی در حال کار بر روی این موضوع است البته یک مسئله سؤال‌برانگیز وجود دارد و آن اینکه چرا به‌روزرسانی را متوقف نمی‌کنند تا گوشی‌های بیشتری آسیب نبینند.

بااین‌همه OnePlus به کاربران پیشنهاد می‌کند تا یک نسخه کامل پشتیبان از اطلاعات دیوایس خود تهیه کنند و همچنین بررسی کنند که به‌روزرسانی مربوط به Open Beta باشد. در غیر این صورت کاربران بایستی از نصب آن خودداری کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)