خانهاخبار
دسته‌بندی‌های مکالمات در Google Messages به‌زودی ارائه می‌گردند

دسته‌بندی‌های مکالمات در Google Messages به‌زودی ارائه می‌گردند

با این ویژگی اپ پیام‌رسان گوگل پیام‌ها را به 5 دسته تقسیم می‌کند تا آنچه را که به دنبال آن هستید سریع‌تر بیابید.
۱۳۹۹/۸/۱۰

به‌عنوان اپ پیام‌رسان پیش‌فرض بسیاری از دیوایس‌های اندرویدی، Google Messages یکی از ابزارهای مهم برای در ارتباط بودن با دوستان و خانواده است. این اپلیکیشن بر روی توسعه پشتیبانی از RCS و چند ویژگی کارآمد جدید دیگر کار کرده است. حال به نظر می‌رسد کاربران برای یافتن پیام‌های خاص کار راحت‌تری در پیش دارند و این به لطف دسته‌بندی‌های Messages است که پیام‌ها را در کانال‌های خاصی جای می‌دهد.

به‌تازگی اسکرین‌شات‌هایی منتشرشده‌اند که نشان می‌دهند گوگل در حال کار بر روی این هستند تا تجربه جستجو را از طریق دسته‌بندی محتوای پیام‌ها ارتقا بخشند. دسته‌بندی‌هایی که اکنون می‌توان حدس زد متشکل از شخصی، تراکنشی، رمزهای یک‌بارمصرف، تبلیغات و تمامی پیام‌ها هستند. دسته‌بندی‌ پیام‌ها در Messages با استفاده از یک سوئیچ در تنظیمات اپ فعال می‌شود و هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

چند روز پیش متوجه شدیم که دربروزرسانی بعدی Messages گزینه‌ای فعال می‌شود که پس از 24 ساعت به‌صورت خودکار رمزهای یک‌بارمصرف را حذف خواهد نمود. شاید این ویژگی هم‌زمان با دسته‌بندی پیام‌ها عرضه شود. گوگل باید مشخص کند که چه زمانی یک پیام بایستی در دسته رمزهای یک‌بارمصرف قرار می‌گیرد تا گام بعدی در جهت حذف خودکار آن را بردارد.

گوگل در حفظ یک اپ ارتباطی برای مدت طولانی سابقه خوبی ندارد اما جای شکی نیست که این کمپانی در معرفی فیچرهای جذاب برای اپلیکیشن بسیار خوب عمل می‌کند. شما می‌توانید با دانلود آخرین نسخه بتا Google Messages دسته‌بندی‌های پیام‌ها در این اپ را مشاهده کنید.

در اسکرین‌شات‌های ذیل می‌بینید که یک ردیف اضافه‌شده در بالای لیست پیام‌ها دسته‌بندی‌های گوناگون در دسترس را به نمایش می‌گذارد.علاوه بر فیلتر کردن پیام‌ها شما می‌توانید دسته‌بندی Google Messages برای یک پیام را تغییر دهید و حتی آن را با گوگل به اشتراک بگذارید تا دسته‌بندی بهتری برای شما انجام دهد.

image

image

 

در برخی موارد گزارش‌هایی دریافت شده‌اند که دسته‌بندی‌ها پس از لمس هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و غیرفعال هستند. هرچند به نظر می‌رسد گوگل برای عرضه این ویژگی آماده است و به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)