خانهاخبار
ایرپاد، ایرپاد پرو و هوم‌پاد جدید در دست تولید قرار دارند

ایرپاد، ایرپاد پرو و هوم‌پاد جدید در دست تولید قرار دارند

بلومبرگ اخیرا در گزارشی به وضعیت نسخه‌های جدید ایرپاد، ایرپاد پرو و هوم‌پاد جدید پرداخته و اشاره‌ای به هدفون دور-گوشی این شرکت کرده است.
۱۳۹۹/۸/۶

نشریه بلومبرگ در گزارش تازه‌ای می‌گوید اپل در حال کار روی بازطراحی ایرپاد و ایرپاد پرو است و اولین دستگاه جدید از این سری می‌تواند سال آینده معرفی شود. ایربادهای بی‌سیم اپل طراحی جدیدی خواهند داشت و از تراشه تازه‌ای استفاده می‌کنند. بلومبرگ همچنین مدعی است که هدفون موردانتظار اپل در دست توسعه قرار دارد و این شرکت می‌خواهد نسخه سومی از بلندگوی هوم‌پاد را بسازد که بین هوم‌پاد ۲۹۹ دلاری و هوم‌پاد مینی ۹۹ دلاری قرار می‌گیرد.

image

به گزارش این نشریه، نسل دوم ایرپاد پرو فاقد دسته معروفی خواهد بود که اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. این محصول احتمالا با قابلیت حذف نویز به بازار می‌آید اما ظاهر آن شباهت بیشتری به گلکسی بادز پلاس سامسونگ و پیکسل بادز گوگل خواهد داشت. بلومبرگ می‌گوید جایگذاری قطعات این دستگاه درون بدنه‌ای با اندازه کوچک‌تر برای اپل چالش‌برانگیز بوده، در نتیجه احتمال هر تغییری وجود دارد.

ایرپاد معمولی هم احتمالا از نظر ظاهری شباهت بیشتری به ایرپاد پرو پیدا می‌کند؛ اندازه دسته‌های آن کوتاه‌تر خواهد شد و به سَری قابل تعویض مجهز می‌شود. نسل سوم این دستگاه می‌تواند در نیمه اول سال آینده از راه برسد.

گزارش بلومبرگ حاکی از آن است که هدفون دور-گوشی اپل هم همچنان در حال توسعه است. طراحی این دستگاه تغییر کرده تا اندازه پدهای لمسی و بخش‌های قابل جابه‌جایی آن کمتر شود (البته گوشی‌ها هنوز قابل تعویض می‌مانند اما بخش بالایی احتمالا ثابت خواهد بود). این هدفون در فرآیند تولید دچار تاخیری چند هفته‌ای شده و مشکل مربوطه ظاهرا مربوط به تنگ بودن بیش از حد هدبند دستگاه بوده است.

image

این خبرگزاری در انتهای گزارش خود به نسخه سوم هوم‌پاد اشاره می‌کند. در این گزارش آمده که اپل به‌صورت درون‌سازمانی در حال ارزیابی شرایط برای تولید این دستگاه است، اما توسعه آن احتمالا هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد. در نتیجه، اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه آن در دسترس نیست و حتی ممکن است کل پروژه متوقف شود.

با گذشت حدود یک سال از زمان معرفی ایرپاد پرو و یک سال و نیم از زمان معرفی ایرپاد نسل دوم، منطقی است که کوپرتینویی‌ها به فکر نسل بعدی این محصولات باشند. ایرپاد عادی به احتمال زیاد بخشی از مولفه‌های ظاهری ایرپاد پرو را به ارث می‌برد و ایرپاد پرو نیز فشرده‌تر خواهد شد تا کارکردها و استفاده‌های بیشتری پیدا کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)