خانهاخبار
هدفون‌های Buds Air Pro و Buds Wireless Pro ریلمی معرفی شدند

هدفون‌های Buds Air Pro و Buds Wireless Pro ریلمی معرفی شدند

کمپانی ریلمی لحظاتی پیش از دو محصول جدید خود رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۷/۱۶

شرکت Realme در رویداد آنلاین امروز خود، از محصولات جدیدی رونمایی کرد. هدفون‌های بادز ایر پرو و بازد وایرلس پرو از جمله گجت‌های جدیدی هستند که توسط ریلمی معرفی شدند.

در این مطلب می‌‌خواهیم با این دو هدفون به صورت کامل آشنا شویم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Realme Buds Air Pro

کمپانی ریلمی تا به حال سه هدفون مختلف با نام‌های Buds Air، Buds Air Neo و Buds Q را به دنیای تکنولوژی معرفی کرده است. اما بادز ایر پرو اولین هدفون تولید شده توسط شرکت ریلمی به حساب می‌آید که به قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation | ANC) مجهز شده است.

مسئولان ریلمی مدعی شده‌اند که بادز ایر پرو قادر است تا نویزهای اطراف شما تا 35 دسیبل را حذف کند. چنین قابلیتی به کمک میکروفون FeedBack و میکروفون FeedForward امکان پذیر شده است. به این ترتیب صدای محیط و صدای شما به صورت جداگانه پردازش شده و امواج مزاحم به بهترین شکل ممکن غیر فعال می‌شوند.

image

 

حذف صداهای اطراف، زمانی که در حال رانندگی یا پیاده روی هستید، امری است که هرگز توصیه نمی‌شود. چرا که ممکن است خطرات جبران ناپذیری را با خود به همراه داشته باشد. به همین دلیل حالت Transparency Mode نیز برای بادز ایر پرو در نظر گرفته شده تا به کمک آن، صداهای محیط نیز به گوش شما راه پیدا کرده و به این ترتیب، از اتفاقات اطراف‌تان آگاه خواهید شد. در هنگام مکالمه، شما قابلیت ENC یا حذف نویز اطراف (Environmental Noise Cancellation) را در اختیار خواهید داشت که باعث می‌شود صداهای اطراف حذف شده و صدای شما به بهترین نحو ممکن به مخاطب ارسال شود.

 

هدفون ریلمی بادز ایر پرو به چیپ 28 میلیمتری S1 مجهز شده است و در حالت Game Mode نیز تأخیر صدای آن به 94 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است. هر یک از این هدفون‌ها با درایور Bass Boost ده میلیمتری همراه بوده و وزنی برابر پنچ گرم را دارا هستند.

سایز و ظرفیت باتری این هدفون‌ها هنوز مشخص نیست، اما محفظه‌ای که بادز ایر پرو درون آن قرار می‌گیرد، از وزنی معادل 39.5 گرم برخوردار بوده و باتری آن نیز 486 میلی آمپر ساعت خواهد بود. مسئولان ریلمی مدعی شده‌اند که در صورت خاموش بودن قابلیت ANC، شما قادر خواهید بود تا 25 ساعت به موزیک گوش دهید و این عدد در صورت روشن بودن قابلیت حذف نویز فعال به پنج ساعت کمتر، یعنی 20 کاهش پیدا می‌کند. زمانی که شارژ کیس این محصول به پایان برسد، با ده دقیقه اتصال آن به شارژر، قابلیت پخش موزیک به مدت سه ساعت برای شما به ارمغان آورده می‌شود. زمان فول شارژ شدن آن نیز حدودا یک ساعت تخمین زده شده است.

image

 

مانند سایر هدفون‌های موجود در بازار، بادز ایر پرو از کنترلرهای لمسی و فرامین صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین برای اولین بار، شاهد قطعات سلیکیونی برای جلوگیری از ورود صداهای مزاحم به داخل گوشی هستیم.

image

 

از جمله دیگر قابلیت‌های Buds Air Pro می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Smart Wear Detection
  • بلوتوث نسخه پنج
  • Google Fast Pair
  • گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر آب (تنها هدفون‌ها)
  • ویژگی‌های جدید در حالت Game Mode
  • حالت Bass Boost+ برای تولید صدای بیس بیشتر
  • بر خلاف بادز ایر، این محصول از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند.

image

 

بادز ایر پرو در دو رنگ سفید و سیاه که به ترتیب با عناوین Soul White و Rock Black نام گذاری شده است، روانه بازار می‌شود. این محصول با قیمت 4,999 روپیه هند از شانزدهم اکتبر مصادف با بیست و پنجم مهر ماه در این کشور در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

Realme Buds Wireless Pro

هدفون بادز وایرلس پرو بهبودهای جذابی را نسبت به مدل پیشین (Buds Wireless) که سال گذشته معرفی شد، به خود می‌بیند. این هدفون مانند بادز ایر پرو به ویژگی حذف نویز فعال مجهز است. اما این محصول از کدک LDAC نیز پشتیبانی می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد تا استریم صداها از طریق بلوتوث تا 990 کیلوبیت بر ثانیه انجام شود.

قابلیت جذاب و جدید دیگر، Seamless Switching نام دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا با دابل کلیک کردن روی دکمه موتی فانکشن، در سریع‌ترین زمان ممکن، بین دو دستگاه اتصال یافته به این هدفون سوییچ کنید.

 

درایورهای Bass Boost تا 13.6 میلیمتر بزرگ‌تر شده‌اند و میزان تأخیر در حالت Gaming Mode به 119 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است.

 

هدفون بادز وایرلس پرو در مقایسه با مدل پیشین، از گیره‌های گوش برخوردار نیست. اما در ازای حذف این گزینه، با باتری 160 میلی آمپر ساعتی روبرو خواهیم بود که به این ترتیب در حالت فعال بودن ANC، حدودا 16 ساعت می‌توانید به صورت مداوم به موزیک‌های دلخواه خود گوش دهید و این عدد در حالت خاموش بودن ویژگی حذف نویز فعال به 22 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

در نسخه پرو بادز وایرلس، شاهد تغییر درگاه از میکرو‌یو‌اس‌بی به USB-C هستیم که برای فول شارژ شدن، تنها یک ساعت و نیم زمان نیاز خواهد داشت. همچنین در صورت شارژ آن به مدت 5 دقیقه، می‌توانید حدودا یک ساعت و نیم به صورت مداوم به موزیک گوش دهید.

image

 

هدفون بادز وایرلس پرو تنها 33 گرم وزن داشته و به گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر آب مجهز است. مانند بادز ایر پرو، این هدفون نیز از قابلیت‌های Environmental Noise Cancellation و Bass Boost+ بهره می‌برد. قابلیت فعال سازی ویژگی دوم در اپلیکیشن Realme Link فراهم شده است.

 

هدفون Buds Wireless Pro از نسخه پنجم بلوتوث پشتیبانی می‌کند و در دو رنگ Party Yellow و Disco Green عرضه می‌شود. این محصول با قیمت 3,999 روپیه هند ارزش گذاری شده و شانزدهم اکتبر مصادف با بیست و پنجم مهر ماه در این کشور روانه بازار می‌شود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)