خانهاخبار
شیائومی از جاصابونی، لامپ هوشمند، کفش ورزشی و چند محصول دیگر رونمایی کرد

شیائومی از جاصابونی، لامپ هوشمند، کفش ورزشی و چند محصول دیگر رونمایی کرد

شرکت شیائومی در راستای گسترش ویترین محصولات خود از چند محصول جدید و متنوع از جمله جاصابونی و لامپ هوشمند پرده برداشت.
۱۳۹۹/۷/۹

شیائومی امروز در هند از محصولات متنوعی رونمایی کرد که آن‌ها را با شعار «زندگی هوشمندانه‌تر» روانه بازار می‌کند و هدفش توسعه خط تولید محصولات این شرکت است. برخی از این محصولات پیش‌تر در قالب‌های مشابه در چین معرفی شده بودند، اما همگی حالا برای اولین بار در هند عرضه می‌شوند.

image

اولین محصول این شرکت Mi Watch Revolve بود که شباهت بالایی به Mi Watch Color دارد. این ساعت هوشمند دارای نمایشگری ۱.۳۹ اینچی از نوع OLED با تراکم ۳۲۶ پیکسل بر اینچ است. می واچ Revolve صفحه‌ای دایره‌ای دارد و شیائومی می‌گوید عمر باتری آن به یک هفته می‌رسد.

فعلا مشخص نیست که این محصول از چه نرم‌افزاری استفاده می‌کند، اما در اسکرین‌شات‌ها به نظر می‌رسد که با پلتفرمی شبیه ساعت‌های آمازفیت طرف هستیم. در هر صورت این پلتفرم شباهتی به Wear OS ندارد. آمازفیت یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است و از این حیث منطقی است که آن‌ها حداقل بخشی از منابع نرم‌افزاری خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته باشند. شیائومی می واچ Revolve از تاریخ ۶ اکتبر با قیمت ۱۳۵ دلار وارد بازار می‌شود.

image

محصول بعدی این شرکت Mi Smart Band 5 بود که بالاخره به بازار هند رسید. این دستبند هوشمند نمایشگری ۱.۱ اینچی از نوع OLED دارد که تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است. با یک بار شارژ می اسمارت بند ۵ می‌توانید دو هفته از آن استفاده کنید. این محصول از ۱ اکتبر با قیمت ۳۴ دلار به فروش می‌رسد.

image

شیائومی Mi Athleisure Shoes دیگر محصولی بود از سوی این غول چینی رونمایی شد. این شرکت می‌گوید کفش آن‌ها بهترین همراه ورزشی است که کمی به Nike Roshe Run شباهت دارد. این محصول با قیمت ۲۰ دلار وارد بازار می‌شود.

image

محصول متفاوت شرکت شیائومی جانگهداری برای صابون به‌نام Mi Automatic Soap Dispenser بود. این دستگاه به‌صورت خودکار حضور دست را شناسایی کرده و بدون نیاز به لمس مایع شوینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ظرف می‌تواند ۳۰۰ میلی‌لیتر صابون یا مایع دستشویی را نگهداری کند. شیائومی می‌گوید جاصابونی آن‌ها ظرف یک‌چهارم ثانیه ماده شوینده را کف دست شما می‌ریزد. قیمت این محصول ۱۴ دلار است.

image

بلندگوی هوشمند جدید شیائومی با نام Mi Smart Speaker از گوگل اسیستنت استفاده می‌کند و دارای حلقه‌ای آبی‌رنگ شبیه حلقه آبی الکساست. شیائومی می‌گوید این محصول با تمرکز بر کیفیت صدا ساخته شده و بلندگوی ۱۲ واتی و درایور ۶۳.۵ میلی‌متری دارد. اگر دو عدد از این بلندگوها را با هم ترکیب کنید، می‌توانید صدای استریو داشته باشید. بلندگوی Mi Smart Speaker از تاریخ ۱ اکتبر با قیمت ۴۷ دلار به بازار می‌آید.

image

در نهایت، شیائومی از لامپ هوشمند جدیدی موسوم به Mi Smart LED Bulb پرده برداشت که می‌توانید آن را از طریق اپلیکیشن Mi Home یا با دستیارهای صوتی کنترل کنید. قیمت این لامپ جذاب ۷ دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)