خانهاخبار
تصاویر ایرپادز استودیو طراحی این هدفون را لو داد

تصاویر ایرپادز استودیو طراحی این هدفون را لو داد

در تصاویری که به‌تازگی از ایرپادز استودیو لو رفته می‌توانیم دستگاهی با طراحی پریمیوم را ببینیم که دارای گوشی‌های بزرگی است.
۱۳۹۹/۶/۳۰

از زمانی که اولین نسل ایرپاد حدود چهار سال پیش معرفی شد، این خط تولید موفق به پشت سر گذاشتن تمامی انتظارات شده است. در حال حاضر دو محصول از این سری در بازار وجود دارد، اما اپل می‌خواهد دستگاه‌های دیگری را به ویترین این خانواده اضافه کند. یکی از این دستگاه‌ها هدفون دور-گوشی ایرپادز استودیو است.

image

اپل از طریق برند بیتس هدفون‌های خوبی در بازار دارد، اما ایرپادز استودیو می‌خواهد سطح تازه‌ای از کیفیت را ارائه کند. در گزارشی تازه، دو افشاگر توئیتری به‌نام‌های Fudge و جان پراسر، تصاویر ایرپادز استودیو را به اشتراک گذاشته است.  دستگاهی که در این تصاویر دیده می‌شود مدل ورزشی هدفون ایرپادز است که گوشی‌های پارچه‌ای بزرگی دارد. گوشی‌ها از طریق بندی به هم وصل ‌شده‌اند که بافتی شبیه هوم‌پاد دارند تا استفاده از آن‌ها در طولانی‌مدت راحت باشد.

در کنار مدل ورزشی ایرپادز استودیو ظاهرا مدل پریمیوم دیگری وجود دارد که از مواد باکیفیتی مثل چرم ساخته می‌شود. نکته قابل توجه بعدی این است که نشانه‌ای برای ایجاد تمایز بین گوشی‌های چپ و راست پیدا نیست. ظاهرا خود دستگاه می‌تواند تشخیص بدهد که کدام گوشی روی کدام گوش گذاشته شده و به همین خاطر قابل سوئیچ است.

انتظار می‌رود ایرپادز استودیو قابلیت حذف نویز فعال داشته باشد. افشاگر معروف، جان پراسر، می‌گوید این دستگاه درگاه USB-C خواهد داشت اما فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. ایرپادز استودیو برخلاف محصولات قبلی اپل در رنگ‌های متفاوت عرضه می‌شود و رنگی که در این تصویر می‌بینیم خاکستری فضایی است.

در گزارش‌های قبلی آمده بود که قیمت این دستگاه برای بازار آمریکا ۳۵۰ دلار خواهد بود. در حال حاضر صحبتی از تاریخ عرضه آن به میان نیامده، اما شایعات به ماه نوامبر اشاره کرده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)