خانهاخبار
اپلیکیشن Google Phone برای سایر محصولات اندرویدی عرضه خواهد شد

اپلیکیشن Google Phone برای سایر محصولات اندرویدی عرضه خواهد شد

نرم‌افزار گوگل فون با قابلیتی منحصر به فرد، برای محصولات اندرویدی ارائه می‌شود.
۱۳۹۹/۶/۲۰

در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، گول قابلیتی جدید به نام Verified SMS را معرفی کرد که به کمک آن، کاربران می‌توانند هوی شخص ارسال کننده پیام را تأیید کرده و به این ترتیب، امنیت پیام ها مکالمات بالاتر خواهد رفت. حالا این ویژگی در قالب تماس‌های دریافتی با عنوان Verified Calls در اختیار کاربران قرار گرفته است.

به کمک این قابلیت شما می‌توانید نام، لوگو، دلیل تماس از طرف شخص تماس گیرنده و آیکون تأیید هویت وی را مشاهده کنید و به این تریب، از بابت تماس گرفته شده خیال‌تان راحت باشد. گوگل همچنین این ضمانت را داده است که هیچ گونه اطلاعاتی از بیزنس‌ها و شرکت‌های تجاری در اختیار مخاطب قرار نخواهد گرفت و به این ترتیب، امنیت تماس‌ها در بالاترین سطح خود قرار خواهد گرفت.

پیش از آن که یک برند تجاری با شما تماس بگیرد، شماره خود، شماره تماس شما و دلیل تماس را برای سرویس تأیید هویت گوگل ارسال می‌کند. پس از آن، کلیه اطلاعات یاد شده به اپلیکیشن Google Phone شما ارسال می‌شود. پس از برقراری تماس، اطلاعات ارسال شده به سرورهای گوگل با اطلاعات تماس برقرار شده مطابقت داده می‌شود. اگر این موارد با یکدیگر همخوانی داشته باشد، این تماس به عنوان یک تماس مورد تأیید قرار گرفته روی صفحه نمایش گوشی‌تان به نمایش گذاشته می‌شود. پس از گذشت چند دقیقه از تأیید این تماس، شماره شما به همراه دلیل تماس از روی سرورهای گوگل حذف خواهد شد.

قابلیت Verified Calls در حال حاضر تنها در پنج کشور زیر در دسترس کاربران قرار گرفته است:

  • برزیل
  • هند
  • مکزیک
  • اسپانیا
  • ایالات متحده آمریکا

در آینده‌ای نزدیک، مطمئنا کشورهای بیشتری توسط گوگل تحت پوشش این ویژگی قرار خواهند گرفت. همچنین غول دنیای جستجوگرها تأکید کرده است که اپلیکیشن Google Phone برای سایر محصولات اندرویدی (گوشی های هوشمند به غیر از پیکسل‌ها) نیز عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)