خانهاخبار
شیائومی 21 مرداد رویدادی مجازی برگزار می‌کند؛ منتظر Mi 10 Pro Plus باشیم؟

شیائومی 21 مرداد رویدادی مجازی برگزار می‌کند؛ منتظر Mi 10 Pro Plus باشیم؟

طبق اعلام رسمی شرکت شیائومی، این شرکت در تاریخ 21 مرداد، مصادف با دهمین سالگرد تاسیس کمپانی، رویدادی برگزار خواهد کرد که می‌تواند میزبان می 10 پرو پلاس باشد.
۱۳۹۹/۵/۱۳

با نزدیک شدن شیائومی به دهمین سالگرد تاسیس این شرکت، حالا اعلام شده که آن‌ها می‌خواهند در تاریخ ۱۱ اوت مصادف با ۲۱ مرداد رویدادی برگزار کنند. این رویداد احتمالا میزبان چند محصول شاخص و تلفن هوشمند جدید خواهد بود و حتی ممکن است Mi 10 Pro Plus را ببینیم.

این غول بزرگ چینی اخیرا تیزری از این مراسم را منتشر کرده بود. در این رویداد مجازی، مدیرعامل شیائومی، لی جون، به گذشته، حال و آینده این شرکت نگاه می‌کند و از چند دستگاه جدید رونمایی خواهد کرد. طبق اعلام افشاگر وب‌سایت ویبو، Digital chat station، شیائومی در این مراسم از چند موبایل جدید و چند محصول تازه پرده برمی‌دارد.

متاسفانه در حال حاضر مشخص نیست که شیائومی دقیقا چه برنامه‌ای دارد. ولی افشاگر یادشده متذکر می‌شود که می ۱۰ پرو پلاس به این مراسم خواهد آمد. اگر با این دستگاه آشنا نیستید باید به شما بگوییم که می ۱۰ پرو پلاس جدیدترین و قدرتمندترین پرچمدار شیائومی خواهد بود که مدت‌هاست منتظر آن هستیم. با این حال، هنوز نمی‌توانیم از چیزی مطمئن باشیم و باید منتظر بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

hamef

۱۳۹۹/۵/۱۵
به نظرم همین چین که صفر تا صد گوشی های اپل رو سر هم می کنه ازش انتظار می رفت که چند تا برند مطرح داشته باشه که بقیه جلوشون چیزی برای گفتن نداشته باشن !!!
حالا اگر یه عده پولشون زیادی کرده و دنبال پوز و چشم و هم چشمی هستن بماند اما با قیمت مناسب از اخرین فناوری روز بهره بردن کار عاقلانه تریه به نظرم و مقدار پولی که تو یه جیب باقی می مونه!!!
یادمون نره دلار ۲۵ تومنی گوشی ۴۰۰ دلاری رو ۱۳ الی ۱۴ میلیون نمی کنه !!! گوشی ۱۲۰۰ دلاری رو ۵۰ میلیون نمی کنه !!! اینا نشون میده مردم به قیمت بازار اهمیت نمیدن و می خرن !!!
باید فکر کنیم به چی پول میدیم ! چقدر پول میدیم !! چی لازم داریم !!! و چی لازم نداریم که یک گوشی داشته باشه!! همین فاکتور های ساده لازمه تا از ما مردم سو استفاده نشه ... این که پول داریم دلیل نمیشه به هر چیزی پول بدیم!!!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۵/۱۵
تنها گوشیِ شاخیه(شاخ به معنای اخص کلمه) که ضعفا و طبقه‌ی متوسط جامعه هم می‌تونن داشته باشنش(با قدری پس‌انداز و خون‌دل، ولی شدنیه).
آیفون و همچنین پرچمدارانِ سامسونگ رو ولی دیگه نمیشه خرید(مثل خانه بالاشهر و پورشه) مختص مرفه‌هاست. اونایی که حتی به شِپِشِ گربه‌شون هم میگن منیژه‌خانم?