خانهاخبار
Surface Duo مایکروسافت در ویدئویی جدید رویت شد

Surface Duo مایکروسافت در ویدئویی جدید رویت شد

محصول جدید مایکروسافت امروز در ویدئویی تبلیغاتی خودنمای کرد.
۱۳۹۹/۵/۴

به نظر می‌رسد که کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته تا تیزرهای تبلیغاتی خود در مورد Surface Duo را در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خبری منتشر کند و به این ترتیب، ظاهرا تاریخ عرضه رسمی آن در حال نزدیک شدن است.

در ویدئویی جدید، آقای Brad Anderson یکی اعضای کمپانی مایکروسافت را می‌بینیم که در بخشی از پادکست Shiproom، با در دست داشتن سرفیس دو، عظمت و بخشی از کاربردهای این محصول را به رخ می‌کشد.

این ویدئو به تازگی در LinkedIn منتشر شده و ما در این مطلب، آن را برای شما آماده کرده‌ایم و دعوت می‌کنیم تا آن را از نزدیک ببینید:

 

مانند سایر تیزهای تبلیغاتی، این ویدئو نیز جنبه مارکتینگ داشته و مطمئنا مایکروسافت در نسخه نهایی، قابلیت‌های بیشتری را به آن خواهد افزود.

از حمله مشخصات سخت‌افزاری Surface Duo می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده اسنپدراگون 855
  • نمایشگر 5.6 اینچی دوگانه آمولد با رزولوشن 1350 × 1800
  • شش گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی
  • سنسور اثر انگشت

مسئولیت تأمین توان قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 3460 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است. سرفیس دو مایکروسافت به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 10 و لانچر اختصاصی مایکروسافت عرضه خواهد شد و مایکروسافت در حال حاضر نیز در حال کار روی آپدیت اندروید 11 هستند که پس از عرضه رسمی، به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

مسئولان مایکروسافت د ر تلاش هستند تا Surface Duo را پیش از معرفی رسمی گلکسی فولد 2 سامسونگ روانه بازار کنند. این بدان معناست که تنها 10 روز مهلت برای ردموندی‌ها باقی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در این فرصت باقی مانده، حرکتی از سوی کمپانی مایکروسافت سر می‌زند یا برنامه‌ریزی‌های آن ها در نهایت به سرانجام نخواهد رسید و پس از معرفی و عرضه Galaxy Fold 2، باید این محصول را در بازار مشاهده کنیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)