خانهاخبار
قابلیت‌های جدید دوربین خانواده گلکسی نوت 20 لو رفت

قابلیت‌های جدید دوربین خانواده گلکسی نوت 20 لو رفت

بر اساس گزارشی تازه، سامسونگ در سری گلکسی نوت 20 از قابلیت‌های جدیدی در بخش دوربین از جمله انتخاب میکروفن، رزولوشن و Single Take رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۴/۳۱

طرفداران سامسونگ در انتظار ۱۵ مرداد هستند تا بالاخره در رویداد آنپکد بعدی این شرکت با سری گلکسی نوت ۲۰ ملاقات کنند. اگرچه سامسونگ در حال حاضر رسما اطلاعاتی را درباره این تلفن هوشمند فاش نکرده، ولی گزارش‌های مختلف ما را تا حد زیادی با این گوشی آشنا کرده است. حالا امروز گزارش دیگری منتشر شده که به قابلیت‌های دوربین گلکسی نوت ۲۰ اشاره دارد. برخی از این قابلیت‌ها کاملا جدید هستند و برخی صرفا نسخه بهینه‌سازی‌شده قابلیت‌های قبلی به حساب می‌آیند.

به‌گزارش مکس واین‌باخ از وب‌سایت XDA Developers، ظاهرا حالت جدیدی در دوربین به نام Pro Mode اضافه شده که اجازه می‌دهد میکروفن دستگاه را از میان میکروفن جلو، میکروفن عقب، میکروفن عقب و جلو، میکروفن بلوتوث یا USB انتخاب کنید. این ویژگی انعطاف‌پذیری زیادی را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد. به‌علاوه، در این حالت می‌توانید رزولوشن ویدیو را تغییر دهید.

ابزارهای هیستوگرام و فاصله کانونی هم قرار است در گلکسی نوت ۲۰ ارائه شود تا در هنگام تصویربرداری با دوربین بتوانید ترکیب دقیق‌تری از سوژه‌های مدنظر خود را داشته باشید. قابلیت بعدی برداشت تکی (Single Take) نام دارد که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و اولین بار با سری گلکسی اس ۲۰ معرفی شد. این قابلیت در گلکسی نوت ۲۰ بهبود می‌یابد و اجازه می‌دهد تا برداشت‌هایی در فواصل زمانی ۵ تا ۱۵ ثانیه‌ای بگیرید.

افزون بر این، سامسونگ امکان فیلم‌برداری با نسبت تصویر ۲۱:۹ را در رزولوشن 8K فراهم می‌کند. این قابلیت اجازه می‌دهد خروجی سینمایی‌تری داشته باشید و تماشای ویدیوها بر روی نمایشگرهای عریض جذاب‌تر شود. در بخش دیگری از گزارش واین‌باخ آمده که سامسونگ می‌خواهد امکان پرش بزرگ‌نمایی به زوم ۵۰ برابری را فراهم کند. این قابلیت برای گوشی‌های مجهز به زوم ۱۰۰ برابری مثل گلکسی اس ۲۰ الترا نیز در دسترس قرار می‌گیرد. پیش‌تر بزرگ‌نمایی گلکسی اس ۲۰ الترا از زوم ۳۰ برابری مستقیما به ۱۰۰ برابری می‌رفت.

قابلیت‌های جدید دوربین گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ الترا این خانواده را به محصولات جذابی برای عکاسی و فیلم‌برداری تبدیل می‌کنند. کره‌ای‌ها احتمالا غافل‌گیری‌های بیشتری برای ما در نظر گرفته‌اند، اما باید تا ۱۵ مرداد منتظر بمانیم تا با ویژگی‌های جدید خانواده قلم‌دار پرچمداران سامسونگ آشنا شویم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی دولتی نژاد

۱۳۹۹/۵/۲
اگه نوسانات ارزی میزاشت ما گوشی بخریم یا Iphone 11ProMax یا S20 Ultra و یا Note 20 Ultra میخریدم.
سه گوشی که هر کسی آرزوی داشتن مطمئنا داره همین هاست .خدا میدونه دیگه Note 20 با دلار 25تومنی با چه قیمتی میاد_لعنت به این کشور هرج و مرج