خانهاخبار
ظاهر گلکسی زد فلیپ 5G در ویدیویی تبلیغاتی فاش شد

ظاهر گلکسی زد فلیپ 5G در ویدیویی تبلیغاتی فاش شد

افشاگر معروف، ایوان بلس، ساعاتی پیش ویدیویی را منتشر کرد که ظاهرا تیزر تبلیغاتی سامسونگ برای معرفی طراحی نسخه 5G گلکسی زد فلیپ است.
۱۳۹۹/۴/۲۱

پیش‌تر در بخش اخبار موبایل به اطلاع شما رسانده بودیم که گلکسی زد فلیپ 5G در راه است و احتمالا همراه با سری گلکسی نوت ۲۰ در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی می‌شود. حالا افشاگر معروف، ایوان بلس، ویدیوی تبلیغاتی این محصول را منتشر کرده تا دیگر چیز زیادی درباره این موبایل تاشو ناشناخته باقی نماند.

image

این دستگاه از نظر ظاهری شبیه همان مدل قبلی است که همزمان با سری گلکسی اس ۲۰ معرفی شد. با این حال گلکسی زد فلیپ 5G از پردازنده جدید و سریع‌تری استفاده می‌کند. این گوشی دارای رنگ جدید برنزی است و به گفته مکس واین‌باخ از وب‌سایت XDA احتمالا کمی بلندتر و ضخیم‌تر خواهد بود. نسخه 5G زد فلیپ ظاهرا از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کند تا به 5G دسترسی داشته باشد.

واین‌باخ می‌گوید در قاب عقب این گوشی همان دوربین دوگانه ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و اندازه باتری هم یکسان است. با این حساب باید ببینیم که سامسونگ برای مدیریت مصرف انرژی توسط 5G چه تمهیداتی اندیشیده است. تغییر ابعاد این گوشی شامل افزایش ۰.۵ میلی‌متری ضخامت و افزایش ۰.۱ میلی‌متری قد دستگاه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)