خانهاخبار
هفته آینده منتظر لپتاپ، تبلت و تلویزیون جدید آنر باشید

هفته آینده منتظر لپتاپ، تبلت و تلویزیون جدید آنر باشید

آنر 31 اردیبهشت رویدادی خواهد داشت که در آن از محصولات متنوعی از جمله یک لپتاپ، تبلت و تلویزیون هوشمند جدید رونمایی می‌کند. اکنون اطلاعات تازه‌ای درباره این محصولات منتشر شده است.
۱۳۹۹/۲/۲۵

آنر، زیربرند هوآوی، چهارشنبه هفته آینده با برگزاری رویدادی از چندین و چند محصول جدید در زمینه زندگی هوشمند رونمایی خواهد کرد. این محصولات بخشی از هدف آنر برای خلق اکوسیستم کاملی از محصولات پیرامون موبایل هستند. آنر مدتی قبل خانواده آنر ۳۰ را معرفی کرده بود و چند روز دیگر نیز از سری آنر ایکس ۱۰ رونمایی می‌کند.

ولی در این رویداد قرار است از چند دستگاه جدید از جمله مجیک‌بوک پرو پرده‌برداری شود. این شرکت پارسال مجیک‌بوک ۱۴ و ۱۵ را معرفی کرد، ولی مدل پرو باید قوی‌تر باشد. آنر پارسال در چین از دو مدل مجیک‌بوک پرو رونمایی کرد که یکی از پردازنده سری U نسل هشتم اینتل و دیگری از پردازنده سری H رایزن AMD استفاده می‌کند. با این حال، هنوز مشخص نیست که چه مدلی در رویداد پیش رو معرفی می‌شود.

image

علاوه بر این، ۳۱ اردیبهشت باید منتظر تلویزیونی به نام Vision Pro TV برای بازار جهانی باشیم. این تلویزیون پارسال در چین معرفی شد و از سیستم عامل هارمونی استفاده می‌کند. اندازه این دستگاه ۵۵ اینچ است و ضمن پشتیبانی از HDR با شش بلندگوی استریوی 10W به بازار می‌آید.

image

در انتها، آنر اخیرا به تبلت جدیدی به نام Honor Tablet V6 اشاره کرده که اولین تبلت بازار با پشتیبانی از 5G و وای فای ۶ خواهد بود. گفته شده که این دستگاه در رده محصولات پرچمدار قرار می‌گیرد و ویژگی‌های برجسته‌ای خواهد داشت.

image

در برخی شایعات اشاره شده که تبلت V6 ممکن است قابلیتی به نام Shadow Follow داشته باشد. این قابلیت اساسا به دستگاه اجازه ردیابی حرکات و فرمان‌های ژستی را می‌دهد. ولی چنین موضوعی هنوز به طور موثق تایید نشده و باید منتظر تایید آن بمانیم. کاربران شبکه اجتماعی چینی ویبو همچنین می‌گویند که این تبلت احتمالا از پردازنده Kirin 820 5G استفاده خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)