خانهاخبار
طرح های نهایی آیفون ۱۲ منتشر شدند

طرح های نهایی آیفون ۱۲ منتشر شدند

طرح‌های نهایی آیفون ۱۲ از همیشه آشناتر به نظر می‌رسند.
۱۳۹۹/۲/۱۹

گزارش‌ها همگی حکایت از این دارند که عرضه آیفون ۱۲ که همه ساله در میانه سپتامبر معرفی می‌شود، به تعویق خواهد افتاد. در همین زمان برخی منابع که تقریبا قابل اعتماد هستند، اذعان داشته‌اند که آیفون‌های جدید به موقع ولی محدود عرضه خواهند شد. جدیدترین اخبار که از سوی وال استریت ژورنال منتشر شده می‌گوید که تولید انبوه آیفون‌های جدید یک ماه به تاخیر افتاده است. دقیقا معلوم نیست چه اتفاقی باعث بوجود آمدن چنین تاخیری شده اما این چیزی نیست که طرفداران اپل خواهان شنیدنش باشند. البته که با وجود همه‌گیری ویروس کووید-۱۹، چنین اتفاقی نباید چندان تعجب آور باشد.

اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص آیفون هستید؛ که از سال ۲۰۱۷ به موقع به قفسه‌های فروشگاه‌ها رسیده است، این خبر ممکن است کمی دلگیر کننده باشد. به هرحال دلایل زیادی هست که بخواهیم طرح‌های جدید لو رفته از آیفون ۱۲ را باور کنیم و بپنداریم گوشی‌های جدید به همان اندازه شگفت انگیز هستند. برای خوانندگانی که ممکن است مقاله‌های قبلی را از دست داده باشند، خاطرنشان می‌کند که در اوایل هفته به دقیق‌ترین و واقع بینانه‌ترین طرح‌‌های آیفون ۱۲ نگاهی انداختیم. بیش از دهها طراح گرافیک وجود دارند که به دلیل ایجاد رندرهای تلفن‌های هوشمند ساخته نشده، شناخته می‌شوند اما هیچ کدام به اندازه Jonas Deahnert نزدیک واقعیت نیستند. طرح‌های او واقع بینانه‌ترین موارد موجود هستند که البته او همیشه سعی می‌کند بیشتر از شایعات و منابع معتبر برای نقشهها و رندرهای خود استفاده کند. اخیرا او توجه خود را معطوف آیفون ۱۲ کرده است و نتایج زیبایی را پدید آورده که در ذیل مشاهده می‌کنید.

image

شایعات بیشماری از منابع قابل اعتماد؛ که گذری به گزارش‌های مینگ چی کو در سال گذشته نیز می‌زنند، می‌گویند آیفون ۱۲ دارای چیدمان مستطیل شکل دوربین در پشت و لبه‌های صاف همچون آیفون ۵ است. انتظار می‌رود بریدگی بالای نمایشگر نیز در این مدل کوچکتر شده و شاهد اضافه شدن سنسور لایدار به دوربین‌ مدل‌های پرو باشیم و این همان چیزی است که Deahnert ترسیم کرده است. اگر اخیرا شایعات مربوط به گوشی‌های اپل را دنبال کرده باشید، بدون شک متوجه شده‌اید که چهره‌های جدیدی اطلاعات آیفون‌ ۱۲ را فاش می‌کنند. اعتماد به آن‌ها کار سختی است اما آن‌ها در حال جلب اعتماد کاربران هستند. به هرحال منبع دیگری نیز وجود دارد که می‌توان پرسید آیا این رندرها واقعا آیفون ۱۲ است و آن خود اپل است.

image

اگر فراموش نکرده باشید ماه گذشته تصاویری که توسط برنامه‌نویسان؛ به واسطه‌ی کدهای موجود در iOS 14، کشیده شده بود که فقط طراحی بالقوه آیفون ۱۲ را نشان می داد که هنوز نهایی نشده‌اند. اما در این زمان و باتوجه به اطلاعاتی که سرتاسر اینترنت منتشر شده، می‌توان گفت که به طرح نهایی آیفون بی‌شباهت نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohsen

۱۳۹۹/۲/۱۹
فقط امیدوارم حاشیه ی کناره های گوشی رو حسابی کاهش بدن