خانهاخبار
رسما تایید شد؛ LG Velvet با تمرکز بر طراحی ظاهری معرفی می‌شود

رسما تایید شد؛ LG Velvet با تمرکز بر طراحی ظاهری معرفی می‌شود

شرکت ال جی رسما در اطلاعیه‌ای تایید کرد که گوشی بعدی آن‌ها LG VELVET نام خواهد داشت و قرار است طراحی ظاهری را بر مشخصات سخت‌افزاری ترجیح دهد.
۱۳۹۹/۱/۲۵

مطابق اخبار و شایعات جدید، ال‌جی در حال آماده شدن برای رونمایی از یک تلفن هوشمند اندرویدی جدید است. این شرکت ساعاتی پیش رسما اعلام کرد که LG Velvet نام محصول آتی آن‌ها خواهد بود که قرار است مقوله طراحی را بر مشخصات سخت‌افزاری ارجح قرار دهد. موبایل مذکور همان تلفنی است که چند روز پیش در خبرها به آن اشاره شد و احتمالا همان دستگاهی است که در ابتدا انتظار می‌رفت LG G9 باشد.

LG Velvet طراحی کاملا متفاوتی نسبت به تلفن‌های هوشمند قبلی این شرکت خواهد داشت. دوربین این گوشی طرحی شبیه قطرات باران دارد و بدنه دستگاه از طراحی سه‌بعدی خمیده‌ای بهره می‌برد تا شیشه‌ها در هر دو طرف به سمت کناره‌ها متمایل باشند. ال‌جی می‌گوید تصمیم‌گیری برای طراحی Velvet از آن‌جا نشأت گرفته که در حال حاضر بازار گوشی‌های هوشمند پر از محصولاتی با سخت‌افزارهای اساسا مشابه یکدیگر است. این گزاره هرچند مستقیما به دستگاه خاصی اشاره نمی‌کند، ولی می‌تواند تاییدکننده استفاده از چیپست میان‌رده اسنپدراگون 765 در موبایل آتی این برند باشد.

با شباهت هرچه بیشتر تلفن‌های هوشمند امروزی به یکدیگر و دشواری در تشخیص آن‌ها از روی مشخصات فنی، ال‌جی الکترونیکس با آغاز نقشه راه تازه‌ای به این چالش پاسخ می‌دهد که متکی بر طراحی‌های متمایز و ظرافت ملموسی است تا این برند را از سایرین جدا کند. اولین دستگاهی که می‌خواهد این فلسفه جدید را به نمایش بگذارد LG VELVET است؛ [دستگاهی] با دوربین منحصر به فردی [شبیه] قطرات باران و فرم فاکتور قرینه و همواری که مشاهده و لمس آن برای چشم و دست لذت‌بخش خواهد بود.

ال‌جی همچنین تایید می‌کند که دستگاه‌های آتی این شرکت از شیوه نام‌گذاری الفبایی صرف‌نظر خواهند کرد. در عوض آن‌ها به سراغ نام‌هایی مبتنی بر قابلیت‌ها و طراحی‌های ویژه خود می‌روند. در این مورد، اسم LG Velvet بر اساس «صافیِ پرجلوه و نرمیِ پریمیوم» انتخاب شده که ویژگی‌های اصلی این دستگاه هستند.

LG VELVET اولین دستگاهی خواهد بود که از استراتژی جدید این شرکت استفاده می‌کند و به جای نام‌گذاری الفبایی از اسامی مانوس و توصیفی بهره می‌گیرد تا در دریافت ماهیت اصلی دستگاه به مصرف‌کننده کمک کرده و آن را متناسب با شخصیت مخاطب و ترندهای دائما در حال تغییرِ بازار معرفی کند. نام Velvet [به معنای مخمل] می‌خواهد تصویر «صافیِ پرجلوه و نرمیِ پریمیوم»، دو شاخصه کلیدی این موبایل تازه، را در ذهن تداعی کند.

ال‌جی هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات، قیمت یا تاریخ عرضه این تلفن هوشمند ارائه نکرده اما گزارش‌ها حاکی از آنند که دستگاه مذکور در تاریخ ۱۵ ماه مه معرفی می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

behnam

۱۳۹۹/۱/۲۵
کاش ایرانم بیاد

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۱/۲۵
خدا کنه ۱۲۰ هرتز باشه?
نیامده عاشقش شدم?