خانهاخبار
مشصخات کامل آنر 30 پرو در مرجع TENAA فاش شد

مشصخات کامل آنر 30 پرو در مرجع TENAA فاش شد

حدود یک هفته تا رونمایی از سری آنر 30 باقی مانده، اما حالا حضور آنر 30 پرو در مرجع اطلاعاتی چینی TENAA ما را با جزئیات پیکربندی این دستگاه آشنا کرده است.
۱۳۹۹/۱/۱۹

آنر در تاریخ ۱۵ آوریل مصادف با ۲۷ فروردین قرار است از دو تلفن هوشمند آنر ۳۰ و آنر ۳۰ پرو رونمایی کند. آنر ۳۰ پرو با شماره مدل EGB-AN00 پیش‌تر در مرجع Bluetooth SIG، گیک‌بنچ و 3C حاضر شده بود. با توجه به اطلاعات پایگاه داده گیک‌بنچ ما می‌دانیم که این گوشی از چیپست Kirin 990 5G استفاده می‌کند و 3C نیز اعلام کرده بود که تلفن مذکور شارژر ۴۰ واتی دارد. حالا امروز دو نسخه مختلف از آنر ۳۰ پرو در مرجع TENAA حاضر شده تا به تمام مشخصات فنی این گوشی هوشمند دسترسی پیدا کنیم.

آنر ۳۰ پرو دارای ابعاد ۱۶۰ در ۷۳ در ۸.۶ میلی متر و وزن ۱۸۶ گرم است. این گوشی قرار است در چند رنگ وارد بازار چین شود اما مرجع TENAA فعلا فقط به رنگ مشکی آن اشاره کرده است. در حال حاضر تصویری از این تلفن هوشمند در این مرجع منتشر نشده است. آنر ۳۰ پرو نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ دارد. زیر این پنل حسگر اثر انگشت قرار گرفته و مطابق عکس‌های لو رفته از آن باید منتظر لبه‌های خمیده برای نمایشگر این دستگاه باشیم.

image

آنر ۳۰ پرو دوربینی چهارگانه دارد که همراه با یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تعداد لنزهای این دستگاه را به پنج عدد می‌رساند. مرجع TENAA می‌گوید این گوشی لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی دارد، اما نسخه خاصی از این گوشی با شماره مدل EBG-TN00 در دوربین چهارگانه خود دارای یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی است.

موتور محرک آنر ۳۰ پرو چیپست Kirin 990 5G است. بر اساس اطلاعات مرجع TENAA این گوشی ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت که از طریق کارت حافظه قابل ارتقا است. آنر ۳۰ پرو به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ وارد بازار می‌شود و از یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۱/۱۹
سلام خسته نباشید.
استفاده از مگا پیکسل برا لنز اشتباه است.بهتر است بگید سنسور 40 مگا پیکسلی نه لنز 40 مگا پیکسلی
لنز هیچ پیکسلی ندارد . فقط معمولا شیشه هستش