خانهاخبار
OnePlus 7T Pro توقف تولید شد

OnePlus 7T Pro توقف تولید شد

در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین گوشی وان پلاس 7T Pro از دسترس خارج شده است و احتمالا به زودی شاهد رونمایی از گوشی One plus8 pro خواهیم بود
۱۳۹۹/۱/۱۱

به تازگی چندی از مردم متوجه شده‌اند که بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین نظیر JD.com و Tmall و حتی وبسایت رسمی وان پلاس، گوشی One plus 7T pro را از لیست خود حذف کرده‌اند. نشانه‌ای واضح که قرار است به زودی گوشی One plus8 pro جانشین نسل موفق سال گذشته باشد که به زودی رونمایی می‌شود.

image

به طور قطع وان پلاس 7T pro از خط تولید خارج شده و در خرده فروشی‌های آنلاین نیز در دسترس قرار ندارد. در حال حاضر، فقط مدل

One plus 7T pro McLaren Edition با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی کوجود می‌باشد. حتی خرده فروشی‌های آنلاین شخص ثالث نیز عبارت خارج از دسترس را مقابل این گوشی قرار داده‌اند. پس احتمالا نباید انتظار موجود شدن دوباره آن‌ها را بکشیم. انتظار می‌رود کمپانی چینی، گوشی One plus8 pro را در ماه آوریل ۲۰۲۰ به بازار عرضه کند. بنابر گزارش‌ها نسخه  pro که بالاترین مشخصات را دارا می‌باشد از نمایشگر ۶.۶۵ اینچی +QHD  با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره‌مند است که قدرت بخش آن، سیستم روی یک چیپ اسنپدراگون ۸۶۵ است که حداکثر ۱۲ گیگابایت رم آن را همراهی می کند. گفته ‌می‌شود برای باتری، وان پلاس از یک پک ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از شارژ سریع ۵۰ واتی و همین‌طور شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه این شایعات هنوز به تایید نرسیده‌اند، پس باید با دیده تردید به آن‌ها نگریست. اگرچه با حذف One plus 7T pro از فروشگاه‌ها، نسل بعدی به زوی از راه خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)