خانهاخبار
گلکسی M11 در سکوت خبری معرفی شد

گلکسی M11 در سکوت خبری معرفی شد

سامسونگ امروز در وب‌سایت شعبه اماراتی خود از گوشی جدیدی به نام گلکسی M11 رونمایی کرده که دوربین اصلی سه‌گانه دارد.
۱۳۹۹/۱/۱۱

با ورود به هفته جدید میلادی موبایلی تازه از سامسونگ به بازار آمده که گلکسی M11 نام دارد. این گوشی صرفا در وب‌سایت شعبه اماراتی کره‌ای‌ها ظاهر شده و حتی عرضه مطبوعاتی نداشته است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با این گوشی آشنا شویم.

گلکسی M11 نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD دارد که در گوشه بالای سمت چپ آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی قرار گرفته است. سامسونگ هنوز نام چیپست این گوشی را اعلام نکرده اما می‌گوید تراشه گلکسی M11 پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز است. این تلفن هوشمند ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

image

در قاب پشتی این گوشی دوربینی سه‌گانه با چینش عمودی قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور تشخیص عمق برای ثبت تصاویر پرتره است. موبایل جدید کره‌ای‌ها می‌تواند به صورت 1080@30 fps ویدیو ضبط کند. در بخش جلوی این گوشی لنزی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است.

image

گلکسی M11 یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که می‌تواند از طریق درگاه USB-C شارژ شود وزن این دستگاه ۱۹۷ گرم است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به بلوتوث ۴.۲، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و‌ پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کنیم.

گلکسی M11 در چند فروشگاه آنلاین و آفلاین اماراتی عرضه می‌شود اما تاریخ عرضه و قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)