خانهاخبار
برخی مشخصات گلکسی نوت 20 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد

برخی مشخصات گلکسی نوت 20 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرد

رفته رفته با مشخصاتی که از فبلت بعدی سامسونگ اعلام می‌شود، می‌توانیم تصویری از این محصول را در ذهن خود تصور کنیم.
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

شایعات مختلف، چند روزی است که پیرامون گلکسی Note 20، فبلت آینده سامسونگ در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود. برخی از این حرف و حدیث‌ها بر این باورند که گلکسی نوت 20 به نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز است و از طرف دیگر، با قابلیت‌های جدیدی برای قلم S Pen همراه خواهد بود که تحت پروژه‌ای جدید به نام Project C برای آن در نظر گرفته شده است.

تنی چند از تحلیل گران سرشناس حوزه تکنولوژی در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که فبلت Galaxy Note 20 با پردازنده 7 نانومتری بسیار قدرتمندی همراه خواهد بود که قدرت نرم‌افزاری آن، بسیار بالا بوده و علاقمندان به دنیای تکنولوژی و کاربران آن را نیز شگفت زده خواهد کرد.

امروز در رسانه‌های خبری، بر اساس اطلاعیه‌ای که آقای مکس وینباخ، یکی از اعضای انجمن توسعه دهندگان XDA منتشر کرده است، مشخص شد که مسئولان سامسونگ قصد دارند تا گلکسی نوت 20 را در دو مدل جداگانه عرضه نمایند. متن سخنان وی به این شرح است:

این در حد حدس و گمان است، اما می‌دانم که گلکسی نوت 20 در دو مدل مجزا معرفی خواهد شد. بیایید نام آنها را Note 20 1 و Note 20 2 بگذاریم.

فکر میکنم گلکسی نوت 20 2 به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز باشد، اما اطلاعاتی در مورد Galaxy Note 20 1 در حال حاضر در دسترس نیست.

به نظر می‌رسد که مدل دیگر که آقای مکس وینباخ به آن اشاره کرده است، از پردازنده جدید اگزینوس برخوردار باشد که به تکنولوژی Extreme Ultraviolet مجهز است.

image

 

وب سایت Sam Mobile در این خصوص، این نکته را خاطر نشان کرده است که مدل پایه نوت 20 تنها به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و این در حالی است که سال گذشته، مدل پایه این محصول از 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این بدان معناست که احتمالا شاهد کاهش قیمت مدل پایه نوت 20 خواهیم بود، یا اینکه مسئولان سامسونگ تصمیم خواهند گرفت تا درگاه کارت حافظه microSD را به این محصول بازگردانند.

در آینده نزدیک، مطمئنا اطلاعات بیشتری پیرامون Galaxy Note 20 منتشر خواهد شد. پس همواره با جی اس ام همراه باشید تا در جریان اخبار روز دنیای تکنولوژی قرار گیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ایمان

۱۳۹۹/۲/۱۲
این است خودروی ملی

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۸/۱۲/۲۸
نوت ۱۰ که خیییلی گوشی خوبی بود از طرفی S20Ultra هم خیییلی خوبتر اما خیییلی گرونتر بود حالا ببینیم Note20 سامسونگ چیکار میکنه S20Ultra بیشتر دوست دارم اما خب با اون رقم قیمت من شخصا اپل 11Pro Max انتخاب میکنم باز Note 10Plus به مراتب قیمت بهتری نسبت به محصولات تازه وارد شده سامسونگ داره