خانهاخبار
گزارش: سری وان پلاس 8 اواسط فروردین معرفی می‌شود

گزارش: سری وان پلاس 8 اواسط فروردین معرفی می‌شود

بر اساس گزارشی که به‌تازگی منتشر شده است، به نظر می‌رسد که وان امسال می‌خواهد پرچمداران خود را زودتر از موعد در اواسط فروردین سال 99 معرفی کند.
۱۳۹۸/۱۲/۱۴

با ورود به سال جدید میلادی شرکت‌ها به‌دنبال معرفی پرچمداران جدید خود هستند و وان پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست. به‌گزارش خبرگزاری TechRadar، به نقل از منابع نزدیک به وان پلاس، این شرکت ظاهرا امسال می‌خواهد زودتر از همیشه خانواده بعدی تلفن‌های هوشمند خود را معرفی کند. بر این اساس، سری وان پلاس ۸ احتمالا در هفته دوم ماه آوریل مصادف با اواسط فروردین ۹۹ معرفی خواهد شد.

فعلا هیچ مطلبی در خصوص محصولاتی که قرار است در آن تاریخ معرفی شود تایید نشده است. اما شایعات متعدد به این نکته اشاره دارند که وان پلاس می‌خواهد از سری وان پلاس ۸ سه محصول معرفی کند. در نتیجه امسال مدل «لایت» نیز در کنار مدل معمولی و پرو رونمایی خواهد شد. بعید است که این دستگاه موبایلی پایین‌رده باشد و احتمالا باید منتظر میان‌رده‌ای در حد گوشی‌های پریمیوم باشیم.

image

وان پلاس ۸ لایت به احتمال زیادی طراحی زاویه‌دارتری خواهد داشت و بر اساس رندرهایی که تاکنون از آن منتشر شده نمایشگری ۶.۴ اینچی با دوربین سلفی حفره‌ای دارد. با توجه به این که وان پلاس تایید کرده که تمام گوشی‌های آتی این شرکت نرخ نوسازی بالا خواهند داشت، امیدواریم که مدل لایت این سری هم پنل ۹۰ هرتزی داشته باشد. رندرهای این دستگاه خبر از وجود دوربین سه‌گانه‌ای می‌دهند که شامل لنزهای اصلی، فوق عریض و زمان پرواز می‌شود. انتظار داریم که این دستگاه از چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ مدیاتک استفاده کند.

image

در خصوص وان پلاس ۸، باید انتظار دستگاهی ۶.۶ اینچی را داشته باشیم. نمایشگر این گوشی احتمالا دارای کیفیت +FHD است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. در قاب عقب این دستگاه هم دوربینی سه‌گانه وجود دارد که مثل وان پلاس ۷ پرو شامل لنزهای اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو است.

image

در انتها وان پلاس ۸ پرو را داریم که نمایشگری ۶.۶۵ اینچی با کیفیت +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. این دستگاه درست مثل وان پلاس ۸ از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد. در قاب عقب این گوشی احتمالا دوربینی چهارگانه وجود دارد که علاوه بر لنزهای مدل عادی وان پلاس ۸، یک سنسور تشخیص عمق زمان پرواز را هم در بر گرفته است.

بر اساس شایعات، گوشی‌های سری وان پلاس ۸ باتری بزرگ‌تر و فناوری شارژ سریع‌تری دارند و احتمالا برای اولین بار از قابلیت شارژ بیسیم و استاندارد IP نیز برخوردار می‌شوند. گفته می‌شود که این شرکت مشغول کار روی ایربادی بیسیم هم است که احتمالا در این مراسم معرفی خواهد شد. با این حال، فعلا باید صبر کنیم و منتظر اخبار و گزارش‌های بیشتر در این باره بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)