خانهاخبار
رندر جدید گلکسی A21 با دوربین چهارگانه منتشر شد

رندر جدید گلکسی A21 با دوربین چهارگانه منتشر شد

در رندر جدیدی که از گلکسی A21 منتشر شده و با رندر قبلی آن فرق می‌کند، می‌توانیم ماژول دوربینی شامل چهار لنز مختلف را ببینیم. این دستگاه احتمالا به‌زودی در آمریکا معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۲/۱۳

اولین رندر از گلکسی A21 سامسونگ در اواخر آذر منتشر شد و حالا بر طبق تصویری تازه می‌توانیم بفهمیم که رندر قبلی آن‌قدرها دقیق نبوده است. در تصویر جدیدی که از این تلفن هوشمند به اینترنت راه یافته می‌توانیم مشخصه‌هایی را ببینیم که پیش از این آن‌ها را ندیده بودیم. علاوه بر این، حالا گفته می‌شود که این دستگاه احتمالا خیلی زود در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

بر اساس رندر مطبوعاتی جدید گلکسی A21 که توسط وب‌سایت AndroidHeadlines منتشر شده، این گوشی نمایشگری از نوع Infinity-O دارد. با این حال، ما هنوز نمی‌دانیم که این غول کره‌ای از پنل AMOLED استفاده خواهد کرد یا LCD. اگرچه حاشیه‌های این گوشی در کناره‌های صفحه بسیار کم است، اما حاشیه پایین آن کمی بزرگ به نظر می‌رسد. این دستگاه ظاهرا در قاب عقب خود دوربینی چهارگانه دارد.

یکی از لنزهای این دوربین چهارگانه احتمالا لنز فوق عریض است. گلکسی A21 به جز لنز اصلی باید یک لنز ماکرو و یک لنز تشخیص عمق نیز داشته باشد. همچنین در کنار این ماژول یک فلش LED هم به چشم می‌خورد و با کمی فاصله از این فلش می‌توانیم حسگر اثر انگشت دستگاه را روی قاب عقب ببینیم. دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدای گلکسی A21 در سمت راست آن قرار گرفته و در پایین دستگاه هم درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون وجود دارد.

طبق گزارش‌ها، گلکسی A21 نمایشگری با کیفیت +HD دارد و از چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۹۰۴ استفاده می‌کند. این دستگاه همراه با ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، شکاف کارت حافظه و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید. با این حال، این اطلاعات هنوز قطعی نشده و تا زمانی که منابع موثق‌تر آن‌ها را تایید نکنند باید منتظر بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)