خانهاخبار
گزارش: هوآوی Nova 7 در ماه آوریل 2020 معرفی می‌شود

گزارش: هوآوی Nova 7 در ماه آوریل 2020 معرفی می‌شود

بر اساس اعلام یکی از افشاگران وب‌سایت چینی ویبو، هوآوی نووا 7 احتمالا در اواخر فروردین سال 1399 معرفی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه از چیپست Kirin 990 استفاده کند.
۱۳۹۸/۱۲/۹

هوآوی در ماه دسامبر ۲۰۱۹ از Nova 6 رونمایی کرد. در نتیجه، حالا پس از معرفی مدل معمولی این دستگاه ما باید منتظر مدل پروی آن باشیم. با این حال، بر اساس گزارشی تازه، این غول چینی با عبور از Nova 6 Pro ظاهرا به طور مستقیم به سراغ Nova 7 رفته است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

این اطلاعات توسط منبعی معروف در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که پیش‌تر گزارش‌های صحیحی را به اشتراک گذاشته بود. با این حال فعلا باید صبر کنیم تا ببینیم ادعای او مبنی بر عرضه Nova 7 در اوایل ماه آوریل ۲۰۲۰ به واقعیت تبدیل خواهد شد یا نه.

اگر این گزارش درست باشد، Nova 7 به‌فاصله کوتاهی پس از سری P40 هوآوی معرفی می‌شود. چینی‌ها سری P40 را در تاریخ ۷ فروردین در پاریس فرانسه رونمایی می‌کنند. در نتیجه این سری در هفته اول آوریل وارد بازار می‌شود. اما بلافاصله پس از عرضه P40، نوبت به Nova 7 می‌رسد. در صورتی که Nova 7 در ماه آوریل معرفی شود، فاصله میان نسل‌های سری نووا به حدود ۴ ماه خواهد رسید.

پیش‌بینی می‌شود که سری Nova 7 از چیپست اختصاصی هوآوی یعنی Kirin 990 استفاده کند. متاسفانه فعلا اطلاعات خاصی درباره محصولات این خانواده در دسترس نیست، ولی اگر این ادعا صحیح باشد، در هفته‌های پیش رو اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)