خانهاخبار
تاریخ رونمایی از اکسپریا 5 پلاس اعلام شد

تاریخ رونمایی از اکسپریا 5 پلاس اعلام شد

سونی با ارسال مطالب جدیدی در صفحات اینستاگرام و توئیتر خود اعلام کرد که دوشنبه ۵ اسفند مراسمی ویژه با محوریت محصولات اکسپریا برگزار خواهد کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۳

سونی یکی از شرکت‌هایی بود که علی‌رغم تمایل برای شرکت در MWC 2020، مجبور شد پس از لغو این رویداد به فکر برنامه‌ریزی مجدد برای برگزاری کنفرانسی جداگانه بیفتد. به دنبال شایعات و گزارش‌های کم‌رمقی که از پرچمداران جدید ال‌جی و اوپو منتشر شده است، حالا سونی از جمله نخستین شرکت‌هایی به حساب می‌آید که رسما تاریخی برای معرفی تلفن هوشمند جدید خود معرفی کرده است.

بر اساس تیزرهایی که در صفحات رسمی اکسپریا در اینستاگرام و توئیتر منتشر شده، سونی می‌خواهد در تاریخ دوشنبه ۵ اسفند مراسمی اینترنتی را از طریق یوتیوب برگزار کند. در یکی از ویدیوهای کوتاه و رمزآلودی که در استوری اینستاگرام این شرکت به اشتراک گذاشته شد، در پایان عبارت 5EE YOU THERE را می‌بینیم. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که حداقل بخشی از این مراسم به تلفن مورد انتظار اکسپریا ۵ پلاس، جانشین اکسپریا ۵ سال گذشته، اختصاص داشته باشد.

در چند ماه اخیر شایعات زیادی درباره این تلفن هوشمند منتشر شده، اما هیچ‌کس به درستی نمی‌دانست که نام این دستگاه چه خواهد بود. گزارش‌ها از نام‌های احتمالی اکسپریا ۱.۱، اکسپریا ۲، اکسپریا ۶ و اکسپریا ۵ پلاس خبر می‌دادند و حالا به نظر می‌رسد که گزینه آخر از همه محتمل‌تر است.

رندرهای کامپیوتری این دستگاه محصولی شیک و زیبا را نشان می‌دهد که از زبان طراحی آشنای اکسپریا استفاده می‌کند. در بخش جلویی این گوشی اثری از ناچ دیده نمی‌شود و با نمایشگری ۶.۶ اینچی طرف هستیم. علاوه بر این، پس از حذف جک ۳.۵ میلی متری هدفون در اکسپریا ۱ و ۵ حالا دوباره شاهد حضور این درگاه محبوب هستیم. از مشخصات مهم این گوشی می‌توانیم به اسنپدراگون ۸۶۵ و حداقل ۸ گیگابایت رم اشاره کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مازیار

۱۳۹۸/۱۲/۳
درود
نمیدونم چرا هیچ کدام از سایتهای حرفه ای از جمله شما متوجه شیوه ی نامگذاری گوشیهای اکسپریا نشدید!
اتفاقا خیلی حساب شده و مفید و مختصر این کار انجام شده،
سری پریمیِم نامش اکسپریا 1 هست که مشخصه اصلی آن 4K بودن نمایشگر است و دوربینها در وسط هستند و نسل دوم آن 1.1 خواهد بود و نسل سوم 1.2 و به همین ترتیب…
سری پرچمدار نامش اکسپریا 5 هست که دوربینهایش در گوشه هستند و نسل دوم آن نامش 5.1 خواهد بود و نسل سوم 5.2 و به همین ترتیب…
5پلاس که در کنار 1.1 معرفی خواهد شد و همین عکسی هست که منتشر شده احتمالا ورژن 5G اکسپریا 5 خواهد بود و به همین دلیل نام 5.1 نخواهد داشت.
سری میانرده هم
اکسپریا
10 و اکسپریا 10 پلاس هستند که نسل بعدیشان 10.1 و 10.1 پلاس خواهند بود
L هم که سری ورودی یا رده پایین هست
پیروز باشید