خانهاخبار
پتنت جدید سرفیس نئو کیبوردی با قابلیت‌های گیمینگ را نشان می‌دهد

پتنت جدید سرفیس نئو کیبوردی با قابلیت‌های گیمینگ را نشان می‌دهد

مایکروسافت اخیرا پتنتی ثبت کرده که در آن کیبوردی بیسیم با قابلیت تبدیل شدن به کنترلر بازی دیده می‌شود. این دستگاه دارای دو نمایشگر است و با کمک پروژه xCloud می‌تواند بازی‌های سنگین را اجرا کند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۷

مایکروسافت در کنفرانس توسعه‌دهندگان اخیر خود اطلاعات بیشتری درباره طراحی و ویژگی‌های سرفیس Duo و سرفیس Neo به اشتراک گذاشته است. این دو دستگاه با نمایشگر دوگانه خود قابلیت‌ها و کاربردهای زیادی دارند که می‌توانند پتانسیل‌های بسیاری را برای محصولات جدید این شرکت به ارمغان بیاورند.

حالا وب‌سایت Patently Mobile از این فرصت استفاده کرده تا پتنت جدیدی را که توسط مایکروسافت برای سرفیس نئو منتشر شده بررسی کند. این پتنت بر کیبورد بیسیم این دستگاه تمرکز دارد. در ادامه تصویر پتنت مذکور را می‌بینیم.

کیبورد بیسیم موجود در بخش پایینی دستگاه قرار می‌گیرد و برای حالتی طراحی شده که سرفیس نئو شکل لپتاپ دارد. در این طرح کیبورد بیسیم از طریق بخشی موسوم به Alignment Assemblies به دستگاه وصل شده که احتمالا کارکردی مغناطیسی دارد و با برچسب AA 140 و AA 142 مشاهده می‌شود. مایکروسافت در توضیحات این پتنت می‌گوید دستگاه ورودی شماره ۱۰۲ در سایر پیاده‌سازی‌ها می‌تواند در نقش ترک‌پد یا گیم‌کنترلر ظاهر شود.

مایکروسافت از طریق پروژه xCloud می‌تواند بدون محدودیت بازی‌های مختلف را روی هر دستگاهی فارغ از توان سخت‌افزاری آن اجرا کند. در نتیجه دستگاهی مثل سرفیس نئو هم قادر است بازی‌های سنگین و با گرافیک بالا را به خوبی اجرا نماید.

البته سرفیس نئو ابتدا باید به موفقیت برسد تا مایکروسافت بتواند برای آن لوازم جانبی تولید کند، اما جالب است که این شرکت با برنامه‌ریزی جامع وارد کار شده و همه کاربردهای احتمالی را برای دستگاه خود در نظر گرفته است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)