خانهاخبار
ریلمی معرفی X50 Pro 5G در MWC 2020 را تایید کرد

ریلمی معرفی X50 Pro 5G در MWC 2020 را تایید کرد

شرکت ریلمی امروز با انتشار پوستری رسما از علاقه‌مندان دعوت کرد تا در کنگره جهانی موبایل امسال به مراسم رونمایی از پرچمدار جدید آن‌ها یعنی X50 Pro 5G بروند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۲

به دنبال انتشار تصویر و اطلاعات مربوط به پرچمدار 5G ریلمی، این شرکت حالا تایید کرده که می‌خواهد در کنگره جهانی موبایل بارسلونا از این محصول با نام Realme X50 Pro 5G رونمایی کند. ریلمی می‌گوید مراسم خود را ۲۴ فوریه مصادف با ۵ اسفند برگزار خواهد کرد.

پوستر رسمی دعوت‌نامه این مراسم گوشی هوشمند ریلمی را با دوربین دوگانه سلفی نشان می‌دهد که به صورت حفره‌ای درون نمایشگر قرار گرفته است. این طور که به نظر می‌رسد، لبه‌های صفحه نمایش X50 Pro 5G کمی خمیدگی دارد.

مدیر ارشد بازاریابی ریلمی، شو چی چِیس، چند روز پیش گفته بود که Realme X50 Pro 5G با شماره مدل RMX2071 از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 استفاده خواهد کرد. این دستگاه از مودم اسنپدراگون X55 بهره می‌برد تا به نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی دسترسی داشته باشد.

علاوه بر این، با توجه به تصویر منتشره می‌دانیم که X50 Pro 5G به صورت پیش‌فرض اندروید ۱۰ دارد و بر روی آن از پوسته Realme UI استفاده می‌کند. این گوشی در سرویس بنچمارک آنتوتو موفق به کسب امتیاز ۵۷۴٫۹۸۵ شده بود. Realme X50 Pro 5G احتمالا نمایشگری با کیفیت +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ خواهد داشت و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود. با وجود این که ظرفیت باتری این گوشی هنوز مشخص نیست، اما انتظار داریم که این دستگاه با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی به بازار بیاید.

شرکت ریلمی تایید کرده که علاوه بر گوشی پرچمدار X50 Pro 5G می‌خواهد در MWC 2020 از اولین تلویزیون هوشمند خود هم رونمایی کند. البته همچنان ابهاماتی درباره این خبر وجود دارد و مطمئن نیستیم که معرفی تلویزیون آن‌ها در کنگره جهانی موبایل انجام شود، چون این رویداد اساسا جایی برای معرفی محصولاتی مثل تلویزیون نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad13759

۱۳۹۸/۱۱/۲۳
خیلی خوبه که با سیاست قیمت گذاری ریلمی بسیار ارزش خرید داره این اسمارت فون