خانهاخبار
واتس اپ به پشتیبانی از گوشی های قدیمی پایان می دهد

واتس اپ به پشتیبانی از گوشی های قدیمی پایان می دهد

اگر هنوز از آیفون یا محصولات اندرویدی قدیمی استفاده می‌کنید، بد نیست بدانید که واتس اپ به زودی قادر به پشتیبانی از گوشی شما نخواهد بود.
۱۳۹۸/۱۰/۱۰

اپلیکیشن واتس اپ یکی از پیام رسان‌های محبوب در سراسر دنیا به حساب می‌آید. در کشور عزیزمان نیز پس از کش و قوس‌هایی که برای تلگرام و موضوع فیلترینگ این مسنجر رخ داد، افراد زیادی به سمت واتس اپ کوچ کردند.

مسئولین واتس اپ در آخرین پستی که در بلاک خبری خود منتشر کرده‌اند، این موضوع را به اطلاع کاربران خود رسانده‌اند که این اپلیکیشن دیگر در دستگاه های قدیمی (گوشی هایی با سیستم عامل پایین تر Android 4.0.3 یا آی او اس 9) پشتیبانی نخواهد شد.

البته این اتفاق از اول فوریه 2020 رخ خواهد داد و پس از این تاریخ، دیگر هیچ دستگاهی با شرایط یاد شده قادر به ثبت نام یا دریافت کد Verify نخواهد بود.

همچنین در صفحه پشتیبانی ذکر شده به این موضوع اشاره شده است که به دلیل عدم پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی و متوقف شدن توسعه برای این دستگاه‌ها، ممکن است برخی قابلیت‌های اپلیکشیشن واتس اپ با اختلال مواجه شده یا دیگر کارایی نداشته باشد.

در کنار این موارد، کاربران ویندوز فون از پایان امروز (31 دسامبر به بعد)، قادر به استفاده از واتس اپ نخواهند بود. مایکروسافت به کاربران ویندوز فون توصیه کرده تا به منظور استفاده از واتس اپ، به سمت اندروید یا iOS کوچ کنند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

پویا

۱۳۹۸/۱۰/۲۵
ویندوزفون ?❤
دیشب واتس اپ پشتیبانیش از ویندوزفون رو متوقف کرد و الان اپلیکیشنش دیگه فعال نیست ?