خانهاخبار
گلکسی اس 11 پلاس برای استفاده از بلوتوث 5 مجوز گرفت

گلکسی اس 11 پلاس برای استفاده از بلوتوث 5 مجوز گرفت

بر اساس اسناد جدیدی که از مراجع اطلاعاتی به دست آمده، گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ موفق شده برای استفاده از بلوتوث 5.0 مجوز بگیرد.
۱۳۹۸/۱۰/۹

احتمالا تاکنون با وضعیت معرفی پرچمداران سامسونگ آشنا شده‌اید؛ هرچه به تاریخ رونمایی از این محصولات نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. اکنون در جدیدترین خبر، مجوز بلوتوث موبایلی با شماره مدل SM-G988 صادر شده است. البته اگر دقیق‌تر بگوییم، در این مجوز از سه شماره مدل SM-G988B_DS و SM-G988B و SM-G988BR_DS نام برده شده که DS به مدل دو سیم کارت این دستگاه اشاره دارد.

با توجه به اطلاعاتی که پیش‌تر توسط سرویس بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده بود، شماره مدل SM-G988 متعلق به گوشی گلکسی اس ۱۱ پلاس (یا احتمالا گلکسی اس ۲۰ پلاس) است. در این مجوز اطلاعات خاصی ارائه نشده، اما می‌توانیم مطمئن شویم که پرچمدار بعدی سامسونگ از بلوتوث ۵ استفاده می‌کند.

بر اساس شایعات قبلی، گلکسی اس ۱۱ پلاس احتمالا نمایشگری ۶.۹ اینچی از نوع آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. این تلفن هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ استفاده می‌کند و همراه با ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید. همچنین گفته می‌شود که ظرفیت باتری این گوشی ۵ هزار میلی آمپر ساعت است.

با این حال، مهم‌ترین قسمت گلکسی اس ۱۱ پلاس دوربین عقب آن است که با ماژول جدیدی به شکل مستطیل روانه بازار خواهد شد. این دوربین شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اختصاصی است که کنار آن لنزی از نوع پریسکوپ با زوم ۵ برابری تعبیه می‌شود.

در حال حاضر شایعات متنوعی پیرامون این دستگاه وجود دارد، به همین خاطر برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا ۲۲ یا ۲۹ بهمن صبر کنیم، چرا که اخبار جدید از تغییر تاریخ رونمایی از سری جدید پرچمداران سامسونگ خبر می‌دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)