خانهاخبار
تصویر مفهومی آیفون 12، با الهام از آیفون 4 و آیپد پرو منتشر شد

تصویر مفهومی آیفون 12، با الهام از آیفون 4 و آیپد پرو منتشر شد

با این که مدت زمان زیادی از عرضه خانواده آیفون 11 نمی‌گذرد، اما حرف و حدیث‌ها پیرامون آیفون 12 آغاز شده است.
۱۳۹۸/۸/۲۱

همان طور که می‌دانید، خانواده آیفون 11 که شامل محصولات زیر می‌شود، چندی است که وارد بازار ایران شده و آنچنان که از آمار بر می‌آید، استقبال خوبی از آن به میان آمده است.

  • آیفون 11
  • آیفون 11 پرو
  • آیفون 11 پرو مکس

این محصولات شهریور ماه طی برگزاری رویدادی به دنیای تکنولوژی معرفی شدند و پس از گذشت زمانی کوتاه، در دسترس خریداران قرار گرفتند. با این حال، رسانه‌های خبری و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، بی‌کار ننشسته و حرف و حدیث‌ها پیرامون آیفون 12 را آغاز کرده‌اند.

در این طرح مفهومی که توسط وب سایت فون آرنا طراحی و تولید شده است، آيفونی را می‌بینیم که با زبان طراحی آيفون 11 پرو، اما به سبک و سیاق آیفون 4 و آیپد پرو طراحی شده است. همان طور که مستحضر هستید، آیفون 11 پرو مکس به سه دوربین با چینش مربعی شکل مجهز شده است، حال در این تصویر می‌بینیم که نسل بعدی گوشی هوشمند اپل به دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود.

شواهد و قراین حاکی از آن است که اپل قصد دارد در زمینه زبان طراحی آیفون 12، از لبه‌های خمیده (حالت Edge) فاصله گرفته و به سمت طراحی قدیمی خود، یعنی آیفون 4 برود. به این ترتیب لبه‌های تیز با حالتی مانند جعبه را شاهد خواهیم بود که یاد و خاطره محصولات گذشته این شرکت مانند آيفون 4 یا آیفون 5 را در اذهان کاربران زنده می‌کند.

اگر از دنبال کنندگان محصولات کوپرتینویی‌ها باشید، مطمئنا می‌دانید که اپل پیش‌تر، این زبان طراحی را به خط تولید آیپد پرو وارد کرده بود و این محصول با لبه‌های تیز در دسترس خریداران قرار گرفت. زبان طراحی مک بوک‌های جدید نیز به این سمت و سو حرکت کرده است و بعید نیست که آیفون‌های سال آیده نیز به این حالت طراحی و تولید گردند.

بریدگی بالای نمایشگر یا همان ناچ همچنان در این محصول دیده می‌شود و این در حالی است که قسمت یاد شده، نسبت به نسل‌های پیشین خود بسیار کوچک‌تر و نازک‌تر شده است. صفحه نمایش آن نیز کاملا تخت خواهد بود و دوربین ToF نیز در پشت بدنه، در کنار سه دوربین دیگر آیفون 11 پرو مکس جای خوش کرده است. از شما دعوت می‌کنیم تا نگاهی به طرحی مفهومی آیفون 12 بیاندازید:

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)