خانهاخبار
ویدیوی عملکرد قابلیت Motion Sense پیکسل 4 منتشر شد

ویدیوی عملکرد قابلیت Motion Sense پیکسل 4 منتشر شد

اخیرا چهار ویدیو از عملکردهای مختلف قابلیت موشن سنس در سری پیکسل 4 منتشر شده است. این قابلیت از تراشه رادار-محور Soli استفاده می‌کند و به شناسایی حرکات دست در جلوی نمایشگر می‌پردازد.
۱۳۹۸/۷/۱۴

یکی از ویژگی‌های کلیدی پیکسل ۴ موشن سنس نام دارد که با استفاده از تراشه رادار-محور ویژه‌ای به نام Soli می‌تواند ژست‌های حرکتی دست را شناسایی کند. تاکنون اخبار و شایعات زیادی درباره نسل بعدی پیکسل منتشر شده و حالا در جدیدترین خبر شاهد انتشار ویدیویی هستیم که نحوه عملکرد این سیستم را نشان می‌دهد.

گوگل پیش‌تر در پستی در وبلاگ خود گفته بود که با ژست‌های حرکتی موشن سنس می‌توانید آلارم‌ها را خاموش کنید، تماس تلفنی بگیرید و آهنگ‌ها را عوض کنید. ویدیوی زیر هم دقیقا همین کارکردها را به تصویر می‌کشد.

image

برای خاموش کردن آلارم‌ها و جواب دادن به تماس‌های تلفنی می‌توانید حدس بزنید که چه کاری باید انجام شود. وقتی وسط گفتگو هستید و کسی با شما تماس می‌گیرید، با حرکت دادن دست خود در بالای نمایشگر به راحتی می‌توانید صدای زنگ دستگاه را قطع کنید. در مورد آلارم‌ها هم به نظر می‌رسد که با تکان دادن دست در بالای نمایشگر به سادگی می‌توانید هشدار سیستم را متوقف نمایید.

برای عوض کردن آهنگ، در ویدیوی زیر می بینید که در حین پخش موسیقی از سرویس یوتیوب موزیک، دستی از سمت چپ صفحه به سمت راست آن کشیده می‌شود تا آهنگ بعدی پخش شود.

واضح است که گوگل با تهیه این ویدیوها می‌خواهد به خریداران پیکسل ۴ نشان دهد که چگونه می‌توانند از این قابلیت‌های جذاب در استفاده‌های روزمره خود استفاده کنند. البته با توجه به گزارشات قبلی، می‌دانیم که این قابلیت‌ها اختیاری هستند و اگر تمایلی به استفاده از آن‌ها نداشته باشید می‌توانید آن‌ها را خاموش کنید.

انتظار می‌رود که در مراسم ۱۵ اکتبر گوگل علاوه بر سری پیکسل ۴ از پیکسل‌بوک گو، نسل دوم نست مینی، پیکسل بادز ۲ و احتمالا چند محصول دیگر رونمایی شود. اما باید صبر کنیم و ببینیم که با توجه به افشای اطلاعات گوناگون از محصولات اصلی این شرکت، خود گوگل چه حرفی برای زدن در این رویداد خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)