خانهاخبار
گوشی Huawei Enjoy 10 plus در تاریخ ۵ سپتامبر معرفی می‌گردد

گوشی Huawei Enjoy 10 plus در تاریخ ۵ سپتامبر معرفی می‌گردد

هواوی برای حفظ سهم خود در بازار گوشی های میان رده قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را معرفی نماید.
۱۳۹۸/۶/۱۲

سری Enjoy شرکت هواوی که معمولا به عنوان سری Y در سراسر جهان شناخته می‌شوند، قرار است عضو جدیدی را به جمع خود بپذیرد. گوشی جدید این سری Enjoy 10 plus نام دارد و در تاریخ ۵ سپتامبر روز جمعه در کشور چین معرفی خواهد شد. ظاهر این گوشی دقیقا همان چیزی است که یک مشتری با بودجه متوسط از آن انتظار دارد.
ویدیویی که از این گوشی منتشر شده، نشان می‌دهد که Enjoy 10 plus از دوربین سلفی کشویی بهره می‌برد و در بخش پشتی شاهد دوربینی سه گانه هستیم. به نظر می‌رسد که این گوشی در ۴ رنگ تولید خواهد شد و این مورد برای افرادی جذاب است که به ظاهر گوشی خود اهمیت می‌دهند و جنبه سخت افزاری گوشی چندان تاثیری بر روی تصمیم آن‌ها ندارد.
هواوی تاکنون حرفی در رابطه با سخت افزار این گوشی به زبان نیاورده است اما انتظار نمی‌رود که با گوشی‌ای انقلابی طرف باشیم. در حال حاضر شرکت هواوی گوشی Y9 prime را به عنوان نماینده میان‌رده خود در بازار گوشی‌های هوشمند در اختیار دارد و دوربین سه گانه جزو شاخصه‌های اصلی آن محسوب می‌شود.

image


سوال بزرگی که ذهن را در رابطه Huawei Enjoy 10 plus مشغول می‌کند، این است که چه پردازنده‌ای در این گوشی استفاده خواهد شد. آیا قرار است شاهد پردازنده Kirin 810 در این گوشی باشیم؟ یا این که هواوی به استفاده از پردازنده قدیمی Kirin 710 بسنده خواهد نمود؟ به هر حال برای آگاهی از این موضوع باید تا روز ۵ سپتامبر منتظر بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)