خانهاخبار
رندرهای سامسونگ گلکسی M30s به دوربین اصلی سه گانه اشاره می‌کند

رندرهای سامسونگ گلکسی M30s به دوربین اصلی سه گانه اشاره می‌کند

رندرهای سامسونگ گلکسی M30s در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. سنسور اثر انگشت این محصول روی پنل پشتی آن قرار دارد.
۱۳۹۸/۶/۷

سامسونگ گلکسی M30s در مقایسه با نسخه استاندارد خود، گلکسی M30 بهبودهای زیادی را تجربه خواهد کرد. در گذشته تصاویری از قاب این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده بود که برش محل دوربین اصلی را به نمایش می‌گذاشت. به تازگی رندرهای جدید این اسمارت فون به اینترنت راه پیدا کرده که خبر از استفاده از دوربین اصلی سه گانه در آن می‌دهد. سبک طراحی دوربین این دستگاه نسبت به گوشی‌های هوشمند موجود در بازار متفاوت است.

سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که نسبت به سنسور 13 مگاپیکسلی گلکسی M30 پیشرفت زیادی را تجربه کرده است. در کنار این سه سنسور شاهد قرارگیری فلاش LED هستیم. انتظار می‌رود دو سنسور دیگر این گوشی هوشمند به صورت اولترا واید و تشخیص عمق در نظر گرفته شود که مشابه با گلکسی M30 است. گلکسی M30s به چیپست قدرتمندتری، اگزینوس 9610 مجهز می‌شود. این پردازنده به‌جای 2 هسته Cortex A73، به 4 هسته Cortex A73 مجهز شده و از پردازنده گرافیکی قدرتمندتری بهره می‌برد.

image

چیپست اگزینوس 9610 به پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 مجهز شده که قدرت بیشتری در مقایسه با پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین مصرف انرژی بهینه‌تری دارد. در رابطه با ظرفیت باتری این گوشی هوشمند اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است؛ با این حال انتظار می‌رود همچنان شاهد استفاده از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در آن باشیم. به نظر می‌رسد گلکسی M30s گوشی بهتری در مقایسه با گلکسی A50 باشد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند جدید سامسونگ ماه آینده میلادی و با قیمتی در محدوده 175 تا 300 دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)