خانهاخبار
مشخصات کامل نسخه 5G شیائومی Mi 9 لو رفت

مشخصات کامل نسخه 5G شیائومی Mi 9 لو رفت

نسخه 5G شیائومی Mi 9 موفق به کسب تاییدیه TENAA شد. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۵/۲۱

شیائومی در حال برنامه ریزی برای معرفی نسخه 5G پرچمدار 2019 خود، می 9 است. نسخه 5G شیائومی Mi 9 که با نام Mi 9 5G شناخته می‌شود، تنها در زمینه پشتیبانی از مودم 5G نسبت به نسخه LTE متفاوت نیست. این دو گوشی هوشمند در برخی از مشخصات اصلی نیز با یکدیگر تفاوت دارند. به تازگی مشخصات کامل نسخه 5G شیائومی Mi 9 توسط TENAA در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

شیائومی Mi 9 5G به یک نمایشگر 6.39 اینچی مشابه با نسخه 4G مجهز می‌شود. برخلاف گزارش‌های قدیم، رزولوشن نمایشگر این گوشی هوشمند دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. گزارش‌های قبلی به رزولوشن 2K صفحه نمایش این اسمارت فون اشاره کرده بودند. یکی از تفاوت‌های اصلی میان این محصولات، پردازنده مورد استفاده در آن‌هاست. شیائومی می 9 5G به یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.96 گیگاهرتز مجهز می‌شود که اسنپدراگون 855 پلاس است.

image

بر اساس TENAA، این گوشی هوشمند شیائومی در نسخه‌های مختلف مجهز به 6/8/12 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت وارد بازار می‌شود. به نظر می‌رسد دوربین مورد استفاده در این دستگاه تفاوتی با نسخه 4G آن ندارد. سنسور اصلی این محصول 48 مگاپیکسلی است. اطلاعاتی در رابطه با سنسورهای دیگر دوربین این دستگاه منتشر نشده است. شیائومی Mi 9 5G به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

این گوشی هوشمند جدید به سیستم عامل اندروید 9 پای مجهز می‌شود و دارای سنسوراثر انگشت زیر نمایشگر است. شیائومی ظرفیت باتری این دستگاه را افزایش داده و به 4000 میلی آمپر ساعت رسانده است. نسخه LTE این محصول دارای باتری 3300 میلی آمپر ساعتی است. این اسمارت فون از فناوری شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند. ضخامت نسخه 5G شیائومی می 9 نسبت به مدل LTE بیشتر است. ضخامت این محصول برابر با 8.95 میلی‌متر بوده و وزن آن به 196 گرم می‌رسد. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مختلف شامل مشکی، قرمز، آبی، صوتی، سفید، سبز، بنفش و خاکستری وارد بازار می‌شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ رونمایی از این محصول مننشر نشده است.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)