خانهاخبار
نوکیا 7.2 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد

نوکیا 7.2 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد

شرکت HMD Global قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا رونمایی کند. به تازگی نوکیا 7.2 در گیک بنچ حضور پیدا کرده است.
۱۳۹۸/۵/۱۹

اوایل ماه ژوئیه گزارشی در اینترنت منتشر شد که به یک گوشی هوشمند HMD Global با نام Daredevil اشاره می‌کرد. پس از مدتی، شایعات از این محصول با نام نوکیا 7.2 یاد کردند و این دستگاه موفق به کسب تاییدیه در کشور اندونزی شد. به تازگی این اسمارت فون نوکیا در بنچمارک Geekbench مشاهده شده که مشخصات اصلی آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

image

این گوشی هوشمند به یک چیپست 8 هسته‌ای مجهز می‌شود که دارای فرکانس 1.84 گیگاهرتز است. انتظار می‌رود این پردازنده، اسنپدراگون 710 باشد. این چیپست توسط 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. نوکیا برای این اسمارت فون خود سیستم عامل پیش فرض اندروید پای را در نظر گرفته است. گوشی نوکیا 7.2 در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1604 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 5821 را به نام خود ثبت کرده است. این امتیازات مشابه با گوشی Realme 3 Pro است.

image

در گذشته شاهد انتشار تصاویری از این گوشی هوشمند بودیم. این دستگاه به دوربین اصلی چندگانه مجهز می‌شود که درون یک المان دایره‌ای شکل قرار گرفته است. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی خواهد بود. نوکیا این دستگاه را به نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می‌کند که در بالای آن برش قطره‌ای به چشم می‌خورد. روی پنل پشتی و زیر دوربین اصلی، سنسور اثر انگشت این محصول خودنمایی می‌کند. انتظار می‌رود انرژی نوکیا 7.2 توسط یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تامین شود. این دستگاه همراه با نوکیا 6.2 در نمایشگاه IFA برلین در تاریخ 6 سپتامبر معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۵/۲۰
امیدوارم ک خیلی زود ب ایران راه بیابه