خانهاخبار
هدفون Galaxy Buds به رنگ نقره ای مجهز خواهد شد

هدفون Galaxy Buds به رنگ نقره ای مجهز خواهد شد

هدفون گلکسی بادز سامسونگ برای همخوانی بیشتر با گلکسی Note 10، در آینده ای نزدیک در رنگ نقره ای عرضه خواهد شد.
۱۳۹۸/۵/۶

اگر از علاقمندان و دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا نام Aura Glow را شنیده اید. این عنوان، نام رنگ جدیدی است که برای گلکسی نوت 10 پلاس در نظر گرفته و در آینده ای نزدیک، رونمایی خواهد شد. اما برای افرادی که علاقمند به این محصول با رنگ یاد شده هستند، مسئولان سامسونگ خبری خوش با خود به همراه دارند. ظاهرا قرار است تا نسخه نقره ای رنگ هدفون گلکسی بادز نیز در آینده ای نزدیک عرضه شود تا با مدل جدید گلکسی Note 10 پلاس هماهنگی داشته باشد.

در کنار تغییر رنگ، هیچ گونه تغییر خاصی دیده نمی شود و قیمت آن نیز با مدل پیشین (150 یورو) برابری می کند. حتی شماره ساخت آنها نیز با مدل قبل یکی است. اما این بدان معنا نیست که مهندسان سامسونگ، فعالیت هایی را برای بهبود این گجت انجام نداده باشند. بروزرسانی جدیدی روز گذشته برای این محصول عرضه شده تا کاربرد آن را بهتر کرده و بهبودهایی را نیز با خود به همراه داشته باشد.

اگر مایل هستید که خاص به نظر بیایید، بد نیست بدانید که سامسونگ طی همکاری با AKG، به زودی از هدفون های باسیم جدیدی مجهز به فناوری کاهش نویز و درگاه USB Type-C پرده برداری خواهد کرد. همان طور که در جریان هستید، کره ای ها قصد دارند تا درگاه 3.5 میلیمتری هدفون را از Galaxy Note 10 حذف کنند به همین دلیل، محصول جدید AKG به درگاه USB-C مجهز است.

با هم نگاهی به تصاویر رنگ جدید Galaxy Buds می اندازیم:

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)