خانهاخبار
آکورا MDX مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد

آکورا MDX مدل 2020 به صورت رسمی معرفی شد

شرکت آکورا نسل جدید یکی از کراس‌اوورهای خود را معرفی کرد. مدل 2020 آکورا MDX با قیمت پایه 44,400 دلار به فروش می‌رسد.
۱۳۹۸/۴/۲۶

خریداران در ایالات متحده آمریکا می‌توانند مدل 2020 آکورا MDX و یا مدل قدرتمندتر آن، MDX Sport Hybrid را سفارش دهند. مدل استاندارد این خودرو دارای قیمت پایه 44,400 دلار بوده و آکورا MDX اسپرت هیبریدی با قیمت پایه 52,900 دلار به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است؛ به این قیمت‌ها باید مبلغ 995 دلار را به عنوان هزینه حمل به مقصد نیز اضافه کرد. این خودرو در تریم پایه نیز قابل سفارش با پکیج‌های Tech و Advance بوده و همچنین خریداران می‌توانند برای آن، سیستم چهار چرخ محرک Super Handling All-Wheel Drive یا به اختصار SH-AWD را سفارش دهند.

image

نسخه A-Spec این خودرو همچنان قابل سفارش بوده با این تفاوت که در مقایسه با گذشته، بهبودهای زیادی را تجربه کرده است. در بخش ظاهری این نمونه از المان‌های منحصر به‌فردی استفاده شده و همچنین روی پنل درب‌ها شاهد حضور دوخت هستیم. صندلی‌های جلوی این مدل به صورت استاندارد در 4 جهت به صورت برقی تنظیم می‌شوند. خریدار می‌تواند برای ردیف دوم این خودرو، پکیج Technology and Entertainment را سفارش دهد. آکورا برای این خودرو یک موتور 6 سیلندر i-VTEC با حجم 3.5 لیتر در نظر گرفته که قدرتی برابر با 290 اسب بخار و گشتاوری برابر با 362 نیوتن متر تولید می‌کند. این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس 9 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. خریداران می‌توانند آکورا MDX مدل 2020 را در 9 رنگ مختلف سفارش دهند.

آکورا MDX اسپرت هیبرید

در صورتی که به قدرت بیشتری نیاز داشته باشید، آکورا برای شما نمونه قدرتمندتر MDX را در نظر گرفته است. این خودرو به یک موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری و موتورهای برقی مجهز شده است. این موتورها در مجموع قدرتی برابر با 321 اسب بخار و گشتاوری برابر با 392 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می‌دهند که برای انتقال آن‌ به چرخ‌ها، از یک جعبه دنده 7 سرعته خودکار دو کلاچه استفاده شده است. خریداران قادر به سفارش این خودروی ژاپنی با پکیج Technology و یا Advanced هستند. نمونه اول به صورت 7 سرنشینه به فروش می‌رسد و نمونه دوم قادر به حمل 6 سرنشین است. راننده می‌تواند از میان 8 رنگ درنظر گرفته شده برای بدنه این خودرو، یکی را انتخاب کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۴/۲۶
این سایت مرکز خرید برای جلب توجه تو تبلیغاتش از یه قیمت استفاده می‌کنه تا وارد سایتش بشی ولی وقتی وارد شدی قیمت‌های اصلیش که گرون هم هست رو میزاره.