خانهاخبار
اولین تصویر رسمی میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 منتشر شد

اولین تصویر رسمی میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 منتشر شد

در تاریخ 25 ژوئیه با میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 به صورت رسمی ملاقات می‌کنیم. به تازگی سازنده این خودروی شاسی بلند اولین تصویر رسمی آن را منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۴/۲۲

در اوایل سال جاری میلادی شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از نمونه بروز شده خودروی شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو بودیم. در حال حاضر توسعه نمونه فیس لیفت این خودرو به پایان رسیده و سازنده ژاپنی آن قصد دارد میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 را در تاریخ 25 ژوئیه در کشور تایلند در معرض دید عموم قرار دهد. شرکت میتسوبیشی وعده داده این خودرو در طراحی خود با بهبودهای زیادی همراه خواهد بود و همچنین کیفیت و راحتی بالایی را برای راننده و سرنشینان آن به ارمغان می‌آورد.

تصاویر جاسوسی که در ماه ژانویه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بود، خبر از طراحی بهبودیافته بخش جلویی آن می‌داد. محل قرارگیری چراغ‌های جلو در این خودروی ژاپنی تغییر کرده و حال دارای طراحی مشابه با کراس‌اوور میتسوبیشی اکلیپس کراس است. علاوه بر این تغییر، شاهد بهبود جزئی در جلو پنجره آن نیز هستیم. در اولین تصویر رسمی این خودرو شاهد بهبودهایی در طراحی سپر آن هستیم که برای مثال می‌توان به طراحی C شکل نوارهای کرومی اشاره کرد که باعث طراحی جذاب‌تر آن شده است.

image

با توجه به این موضوع که هم اکنون تصویر واضحی از بخش پشتی آن در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است، نمی‌توان با اطمینان در رابطه با تغییرات این بخش اظهار نظری کرد. انتظار می‌رود در این بخش شاهد چراغ‌های جدید و همچنین بهبودهایی در طراحی سپر باشیم. در رابطه با طراحی کابین این خودرو باید گفت که انتظار تغییرات شگرفی را نداریم چرا که بر اساس گزارش‌ها، میتسوبیشی بهبودهای کمی را در این بخش اعمال می‌کند. در رابطه با موتور مورد استفاده در این خودرو، اطلاعات دقیقی منتشر نشده؛ با این حال انتظار می‌رود در آن از نسخه بهبودیافته موتور توربودیزل 2.4 لیتری استفاده شود.

گزارش‌های گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 در زمان معرفی، دوباره به بازارهای اروپایی بازمی‌گردد. در حال حاضر اطلاعاتی مبنی بر تایید این گزارش به اینترنت راه پیدا نکرده و با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود تنها شاهد فروش آن در کشورهای شرقی و همچنین استرالیا باشیم. در تاریخ 25 ژوئیه علاوه بر ملاقات با این خودرو، از برنامه‌های میتسوبیشی برای آن و همچنین کشورهایی که رانندگان قادر به خرید آن خواهند بود، اطلاع پیدا خواهیم کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۴/۲۲
ما که پشت گوشمانم پاجرواسپرت نمی‌بینه??