خانهاخبار
رندرهای جدید گلکسی نوت 10 طراحی زیبای این دستگاه را نشان می‌دهد

رندرهای جدید گلکسی نوت 10 طراحی زیبای این دستگاه را نشان می‌دهد

در رندرهای جدیدی که از قاب سری گلکسی نوت 10 منتشر شده نسخه سفید و سفید منشوری این تلفن‌های هوشمند را می‌بینیم که طراحی بسیار زیبایی دارند.
۱۳۹۸/۴/۱۵

به تازگی تصاویر جدیدی از گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس (یا پرو) منتشر شده که بسیار معتبر به نظر می‌رسد. در واقع اگر سامسونگ می‌خواست قابی برای پرچمدار جدیدش معرفی کند، احتمالا از چنین طراحی و رندری استفاده می‌کرد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

سامسونگ در پوستر مراسم معرفی نوت ۱۰ رسما از دوربین جلوی این دستگاه رونمایی کرد و البته مشخص شد که این نسخه هم از قلم S Pen استفاده خواهد کرد، اما به جز این‌ها اطلاعات رسمی دیگری درباره این سری در دست نداریم.

گلکسی نوت ۱۰ احتمالا در رنگ‌های سیاه، سفید و مرواریدی به بازار می‌آید. رنگ‌های سفید و مرواریدی تا پیش از انتشار تصاویر امروز وبسایت SamMobile مشخص نشده بود. در این تصاویر نسخه سفید و سفید منشوری این دستگاه را مشاهده می‌کنید که قبلا آن را در گلکسی اس ۱۰ دیده بودیم.

همان طور که می‌بینید در این جا هر دو نسخه کوچک و بزرگ گلکسی نوت ۱۰ دیده می‌شود که هر دو در بخش جلو بسیار شبیه یکدیگر اما در بخش عقب کمی متفاوت‌اند. گلکسی نوت ۱۰ پلاس دوربینی سه‌گانه دارد که وضعیت دو سنسور اضافه آن هنوز مشخص نیست. با این حال، می‌توان حدس زد که عملکرد این دستگاه شباهت زیادی به گلکسی نوت ۱۰ فایو جی داشته باشد.

هر دو دستگاه احتمالا جک هدفون نخواهند داشت و بالاخره دکمه بیکسبی را هم حذف کرده‌اند. علاوه بر این، ظاهرا گلکسی نوت ۱۰ پلاس درگاه مادون قرمز و حداقل دو سوراخ میکروفون دارد.

گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس (یا پرو) هر دو در تاریخ ۱۶ مرداد معرفی خواهند شد و احتمالا انتهای مرداد تا اوایل شهریور از ویترین فروشگاه‌ها سر در می‌آورند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

وحید

۱۳۹۸/۴/۱۶
آفرین... خدا خیرت بده. باور کن قبل از اینکه نظر تو رو بخونم منم گفتم این که شبیه گوشی های سونیه. فردا هم به این نتیجه می رسن که حاشیه بالا و پایین گوشی رو شبیه سونی بکنن بهتره....

حسن

۱۳۹۸/۴/۱۶
تا دیروز که سونی این مدل رو طراحی میکرد(xz peremium) قدیمی محسوب می شد ، حالا چون سامسونگه شد طراحی زیبا??

Mohsen

۱۳۹۸/۴/۱۶
چه عجب.پس حبابی کو

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۴/۱۵
مثل عروس شده?
خدا کنه گلکسی11 هم مثل داماد باشه♥️