خانهاخبار
جمع‌بندی کنفرانس EA در E3 2019: استار وارز جدید، ایپکس لجندز، بتلفلید 5، فیفا 20 و سیمز 4

جمع‌بندی کنفرانس EA در E3 2019: استار وارز جدید، ایپکس لجندز، بتلفلید 5، فیفا 20 و سیمز 4

کمپانی EA دیشب در کنفرانسی ویژه که به صورت استریم زنده برگزار شد از بازی‌های جدید خود رونمایی کرد: استار وارز جدای: فالن اردر، فیفا 20، بتلفیلد 5، سیمز 4 و تغییرات فصل دوم بازی Apex Legends.
۱۳۹۸/۳/۱۹

E3 بزرگ‌ترین نمایشگاه سالانه صنعت بازی است که معمولا در اواخر بهار برگزار می‌شود. امسال هم این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ تا ۲۴ خرداد برپا خواهد شد، اما شب گذشته شرکت EA کنفرانس خود را زودتر از سایر رقبا آغاز کرد. البته این شرکت امسال کنفرانسی به شکل کنفرانس‌های سنتی نداشت و به جای آن استریمی از گیم پلی بازی‌های جدید خود را به نمایش گذاشت.

در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا ببینیم در کنفرانس دیشب EA چه گذشت و چه بازی‌هایی معرفی شد.

Star Wars Jedi: Fallen Order

image

یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال EA عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order است که داستانی را روایت می‌کند که به فاصله کوتاهی پس از به قدرت رسیدن دارت ویدر و امپراتور پالپاتین آغاز می‌شود.

در ویدیوی ۱۵ دقیقه‌ای EA از گیم‌پلی این بازی، گیمر کنترل جدای جوانی به نام کال کِستیس را برعهده دارد که یک لایت سیبر آبی رنگ در دست دارد و بر دوش او ربات کوچکی به نام BD-1 دیده می‌شود.

Apex Legends

image

در استریم شب گذشته اطلاعات زیادی در خصوص بازی Apex Legends منتشر شد. در این بازی قرار است شاهد معرفی اسلحه جدیدی به نام L-STAR و کاراکتر جدیدی به نام واتسون باشیم که همگی در فصل دوم این بازی عرضه می‌شوند. تخصص واتسون مهندسی برق است و می‌تواند برای دفاع از هم‌تیمی‌های خود دور آن‌ها فنس بکشد.

Battlefield 5

image

اولین خبر مهم برای Battlefield 5 رونمایی از نقشه جدیدی به نام Al Sondan بود. این نقشه وسعت بسیار زیادی دارد و برای کسانی طراحی شده که به دنبال نبردهای بزرگ هستند. علاوه بر این، دو نقشه دیگر به نام Marita و Operation Underground نیز معرفی شد که دومی پر از راه‌های مخفی است تا بتوانید سایر بازیکنان را غافل‌گیر کنید.

در کنار این‌ها، بخشی از این استریم به معرفی فصل پنجم بازی Battlefield 5 اختصاص داشت که تمرکز آن بر بازسازی نبرد ایووجیما بود. در این فصل از بازی قرار است مجموعه جدیدی از اسلحه‌ها و خودروهای مخصوص به آن نبرد معرفی شود.

FIFA 20

image

فیفا 20 بالاخره معرفی شد و حالت فوتبال خیابانی که با نام Volta شناخته می‌شود مهم‌ترین ویژگی این نسخه به حساب می‌آید. در حالت Volta امکان شخصی‌سازی شخصیت‌ها و انتخاب زمین‌های مختلفی برای انجام بازی‌ها وجود دارد. دریبل‌های نسخه قدیمی فوتبال خیابانی فیفا به همراه تکنیک‌های جدید پیاده‌سازی شده و می‌توانید با کمک دیوارها دریبل بزنید. گفته می‌شود که EA امسال در این نسخه تمرکز زیادی روی بخش هوش مصنوعی بازی داشته است.

در بخش اصلی بازی سیستم جدیدی برای ضربات آزاد و پنالتی معرفی شده است. در بخش ضربات آزاد بازیکنان کنترل بیشتری خواهند داشت و فیزیک توپ نیز تغییرات زیاده داشته است. موتور این نسخه همچنان همان موتور فراست‌بایت است.

Sims 4

image

بازی Sims امسال ۲۰ ساله می‌شود، بنابراین EA می‌خواهد این اتفاق را روی یک جزیره جشن بگیرد. بسته الحاقی بعدی سیمز Island Living نام دارد و حیوانات مختلفی در این بسته معرفی شده‌اند که دلفین‌ها مهم‌ترین آن‌ها هستند. علاوه بر این، دیشب EA اعلام کرد که اسم گیم‌پک بعدی این بازی Realm of Magic است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)