خانهاخبار
خالق Game of Thrones با استودیو FromSoftware بازی Elden Ring را می‌سازد

خالق Game of Thrones با استودیو FromSoftware بازی Elden Ring را می‌سازد

جورج آر.آر. مارتین، نویسنده کتاب Game of Thrones با همکاری استودیوی سازنده سری Dark Souls یعنی FromSoftware مشغول کار روی بازی جدیدی به نام Elden Ring است.
۱۳۹۸/۳/۱۸

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط یک منبع اطلاعاتی، نویسنده مجموعه «نغمه‌ای از یخ و آتش» که سریال مشهور Game of Thrones از روی آن ساخته شده، قرار است با استودیوی سازنده بازی Dark Souls، یعنی FromSoftware همکاری کند. این خبر که درست چند ساعت قبل از شروع رویداد E3 2019 منتشر شده از همکاری مارتین با فرام‌سافت‌ور برای تولید بازی جدیدی به نام Elden Ring خبر می‌دهد.

در حال حاضر به جز این عنوان هیچ اطلاعات دیگری از این بازی در دسترس نیست، اما با توجه به عوامل دخیل در این پروژه، می‌توانیم انتظار داشتیم باشیم که بازی بعدی این استودیو در یک جهان فانتزی واقع‌گرایانه رقم بخورد. Elden Ring برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و PC به بازار می‌آید و احتمالا در کنفرانس روز یکشنبه مایکروسافت اطلاعات بیشتری درباره آن دریافت خواهیم کرد.

اگرچه شرکت فرام‌سافت‌ور از سال ۱۹۸۶ وارد صنعت بازی‌سازی شده بود، اما تا پیش از معرفی بازی Demon’s Souls در سال ۲۰۰۹ کمتر کسی نام این شرکت را شنیده بود. این استودیو تحت رهبری هیدتاکا میازاکی در سال‌های اخیر سه‌گانه Dark Souls، بازی گوتیک Bloodborne و در نهایت Sekiro: Shadows Die Twice را منتشر کرده است.

میازاکی پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود: «فکر می‌کنم یکی از خصوصیات استودیوی ما پذیرش ایده‌هایی است که به نظرمان جذاب می‌آیند؛ ایده‌هایی که به نظرمان ارزشمند، جالب یا زیبا هستند؛ ما این ایده‌های آرمانی را در هسته مرکزی بازی‌های خودمان قرار می‌دهیم.» مارتین نیز حدود یک ماه پیش در وبلاگ شخصی خود نوشته بود که در حال کار روی یک بازی در کشور ژاپن است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیرضا

۱۳۹۸/۳/۱۸
دارن از روی جومونگ تقلید میکنن