خانهاخبار
معرفی پرچمدار ZenFone 6 Anniversary Edition با 12 گیگابایت رم

معرفی پرچمدار ZenFone 6 Anniversary Edition با 12 گیگابایت رم

پس از معرفی پرچمدار ZenFone 6 در روزهای اخیر، کمپانی ایسوس حالا نسخه مخصوص تولد 30 سالگی خود را با رم و حافظه داخلی بیشتری عرضه می‌کند. این گوشی ZenFone 6 Anniversary Edition نام دارد و از 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی پیش فرض بهره می‌برد.
۱۳۹۸/۳/۸

پرچمدار ZenFone 6 کمتر از دو هفته پیش رسما معرفی شد و توانست لقب بهترین و سطح بالاترین گوشی هوشمند برای این کمپانی را تصاحب کند. این گوشی در سه نسخه با کانفیگ‌های متفاوت 6 / 64، 6 / 128 و 8 / 256 گیگابایت توسعه پیدا کرده است. ایسوس همچنین روز گذشته نسخه چهارم را هم از این گوشی پرچمدار با رم و حافظه داخلی زیادتر معرفی کرد. این نسخه محدود به مناسبت تولد 30 سالگی کمپانی ایسوس توسعه پیدا کرده است.

image

 

پرچمدار تازه ZenFone 6 Anniversary Edition از 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته این نسخه همچنین از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را به کمک microSD تا 1 ترابایت ارتقا دهید. در پنل پشتی هم شاهد تغییراتی نسبت به نسخه اصلی هستیم. پنل پشتی این گوشی با نمای مشکی مات نهایی شده است و لوگوی ایسوس و نشان مخصوص تولد 30 سالگی سازنده در آن دیده می‌شود.

image

 

ZenFone 6 Anniversary Edition پنل نمایش 6.4 اینچی از نوع Nano Edge IPS LCD با روکش محافظ Gorilla Glass 6 و نسبت نمایش 19.5:9 معادل 92% دارد و از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 به همراه باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 4.0 قدرت می‌گیرد. این گوشی پیشرفته در ماژول متحرک دوربین خود از دو لنز 48 و 13 مگا پیکسلی بهره می‌برد که می‌توانید آن را با چرخشی 180 درجه به دوربین سلفی هم تبدیل کنید. ایسوس وعده داده است پرچمدار تازه‌اش به اندروید کیو و اندروید آر هم به روزرسانی خواهد شد.

image

 

کمپانی ایسوس هنوز جزئیاتی درباره قیمت و نحوه عرضه این نسخه تازه از پرچمداران ZenFone 6 منتشر نکرده است. البته این کمپانی در معرفی نسخه مخصوص تولد 30 سالگی‌اش اعلام کرده که قرار است 3000 دستگاه را از گوشی مذکور در سرتاسر بازارهای جهانی عرضه کند. مدت زمان ضمانت شرکتی نسخه Anniversary Edition معادل 30 گزارش شده است و پیش بینی می‌شود به قیمت حدودی 700 یورو به بازار راه پیدا کند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)