خانهاخبار
تماشا کنید: تریلر Batwoman به همراه تاریخ عرضه منتشر شد

تماشا کنید: تریلر Batwoman به همراه تاریخ عرضه منتشر شد

تریلر سریال Batwoman که شخصیت رابی روز را به دنیای فیلم و سریال معرفی می کند، توسط شبکه CW به نمایش درآمد.
۱۳۹۸/۲/۳۰

مراحل تهیه و ساخت سریال Batwoman پیش تر تأیید شده بود و حالا شاهد انتشار تیزر و تاریخ عرضه این محصول هستیم. شبکه CW که مسئولیت پخش این سریال را بر عهده دارد، تیزر را پخش کرده و تاریخ عرضه آن را نیز پاییز سال جاری (1398) اعلام کرده است که پخش آن تا سال 2020 نیز ادامه پیدا خواهد کرد. در این سریال شاهد هنرنمایی سوپراستارهای سریال های فلش (Flash) و ارو (Arrow) خواهیم بود.

سریال های Arrow و Flash که به ترتیب از سال 2012 و 2014 آغاز به پخش کردند، موفقیت های زیادی را برای شبکه CW به ارمغان آوردند. سریال Batwoman نیز مانند آنها، شخصیتی قدیمی را وارد دنیایی مدرن می کند و به این ترتیب، تجربه ای آمیخته میان گذشته و آینده را به بیننده هدیه می دهد.

در این تیزر ویدئویی، شاهد داستان های پشت پرده شخصیت Rose هستیم و برخی اتفاقات دیگر سریال نیز مرور می شود. این فایل سه دقیقه ای، چیزی بش از یک تیزر ویدئویی به نظر می رسد، اما ماه ها تا پخش سراسری آن زمان باقی مانده است.

طبق اعلام شبکه CW، یکشنبه شب بین ساعت 8 تا 9، زمان پخش سریال بت وومن خواهد بود که در ادامه و پس از آن، شاهد پخش سریال سوپرگرل خواهیم بود. در حال حاضر، سه شنبه ها بین ساعت 8 تا 9 سریال Flash و پس از آن نیز قسمت جدید سریال Arrow روی آنتن شبکه CW می رود.

همان طور که در تیز مشاهده می کنید، داستان این سریال حدودا سه سال بعد از گم شدن شخصیت بت من اتفاق می افتد و شخصیت رز که نقش آن را Kate Kane بر عهده دارد، در طول داستان با حقایق پشت پرده شخصیت Batman آشنا شده و در پی تعقیب و گریز با Caped Crusader، پارتیزان شهر گاتهام برمی آید.

اولین قسمت سریال Batwoman نهم دسامبر (مصادف با 18 آذر) روی آنتن شبکه CW می رود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ABAN

۱۳۹۸/۷/۲۵
دوقسمت سریال از دوم اکتبر پخش شده

سیاوش

۱۳۹۸/۲/۳۰
یعنی بعد از هواوی مسخره ترین اسمی که شنیدم اینه