خانهاخبار
تصاویر و اطلاعات گوشی One Vision موتورولا پیش از معرفی منتشر شد

تصاویر و اطلاعات گوشی One Vision موتورولا پیش از معرفی منتشر شد

15 می مصادف با 25 اردیبهشت، رویداد معرفی تلفن هوشند وان ویژن موتورولا برگزار می شود و پیش از معرفی، شاهد افشای تصاویر آن هستیم.
۱۳۹۸/۲/۲۲

بر اساس اخبار موثق، گوشی One Vision موتورولا 25 اردیبهشت معرفی می شود. اما امروز پیش از این رویداد، شاهد در تصاویر آن در دنیای مجازی هستیم.

در این تصاویر رندر شده، چیز جدیدی مشاهده نمی شود و تنها شایعات پیشین به مرحله تأیید رسیده اند. گوشی هوشمند وان ویژن به نمایشگر مرتفع مجهز است که حفره ای دایره ای شکل در سمت چپ آن به چشم می خورد که محل قرارگیری دوربین سلفی آن است. اما اگر دستگاه را برگردانیم تا نگاهی به پشت آن بیاندازیم، دوربین دوگانه با چینش عمودی را در قسمت چپ و حسگر اثر انگشت دایره ای شکل را در مرکز بدنه مشاهده می کنیم و در پایین بدنه نیز لوگوی اندروید وان به چشم می خورد.

در قسمت راست بدنه، دکمه های پاور و افزایشو. کاهش ضصدا قرار گرفته و درگاه دوگانه سیم کارت و کارت حافظه نیز به سمت چپ بدنه منتقل شده است. در قسمت پایین، درگاه USB-C در میان خروجی اسپیکر و میکروفون قرار گرفته و درگاه 3.5 میلیمتری هدفون نیز در قسمت بالایی بدنه دیده می شود.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی One Vision‌ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پردازنده اگزینوس 9609
  • 4 گیگابایت رم
  • دوربین دوگانه 48 و 5 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی

در صورت تمایل، می توانید مشخصات کامل آن را در تصویر زیر مشاهده کنید:

image

 

گوشی هوشمند وان ویژن موتورولا از 16 می (26 اردیبهشت) با قیمت 299 یورو در دسترس خریداران قرار می گیرد و به افرادی که سریعا و به عنوان اولین نفرات اقدام به خرید آن نمایند، هدفون Motorola Verve به ارزش 130 یورو به رایگان هدیه داده می شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)