خانهاخبار
GTA 6 با شهرهای متعدد احتمالا برای کنسول‌های نسل بعد منتشر می‌شود

GTA 6 با شهرهای متعدد احتمالا برای کنسول‌های نسل بعد منتشر می‌شود

طبق آخرین اخبار و شایعاتی که درباره GTA 6 منتشر شده است این بازی که ظاهرا دارای چندین شهر مختلف خواهد بود تا زمان معرفی کنسول‌های نسل بعد منتشر نخواهد شد.
۱۳۹۸/۲/۱۶

GTA 6 هنوز به طور رسمی توسط شرکت راک‌استار گیمز معرفی نشده است، اما شایعاتی منتشر شده که می‌تواند به ما بگوید پس از این همه سال انتظار باید منتظر چه دنباله‌ای بر بازی محبوب GTA 5 باشیم.

بر اساس یکی از زیرصفحات وبسایت ردیت، اخیرا اطلاعاتی درباره بازی Grand Theft Auto 6 بر روی سایت Pastebin منتشر شده است. این اطلاعات مدعی است که در این بازی شاهد حضور چند شهر خواهیم بود. در GTA 6 بازیکن کار خود را به عنوان مجرمی خرده‌پا در لیبرتی سیتی آغاز کرده و بعد در نهایت به گنگی در شهر وایس سیتی ملحق می‌شود. سپس باید فعالیت خود را در وایس سیتی گسترش دهد تا در نهایت به عنوان مالک یک کسب و کار مواد مخدر به وایس سیتی برگردد.

در بخشی از این اطلاعات گفته شده که راک‌استار از همین حالا زمان انتشار این بازی را مشخص کرده، اما توسعه‌دهندگان بازی می‌خواهند نگاهی به وضعیت فروش کنسول‌های نسل بعد یعنی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس اسکارلت داشته باشند. ظاهرا این طور که پیداست، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان با توجه به محدودیت‌های حافظه‌ای که دارند نمی‌توانند GTA 6 را اجرا کنند.

image

در جی‌تی‌ای ۶ فلش‌بک‌هایی وجود خواهد داشت که میان ماموریت‌ها قرار می‌گیرد تا فروش آیتم‌های مختلف از دوره‌های زمانی گوناگون را نشان دهد. امکان گفتگو با غریبه‌ها هم که در Red Dead Redemption 2 به کار رفته بود حالا به نسخه جدید جی‌تی‌ای آمده است.

علاوه بر این، راک‌استار ظاهرا برنامه‌های بزرگی برای بخش آنلاین GTA 6 دارد. طبق اطلاعات افشایی، این شرکت قصد دارد با همکاری سونی و مایکروسافت امکان استفاده از بازی‌ها را به صورت ابری فراهم کند.

هنوز مشخص نیست که چه کسی این اطلاعات را فاش کرده، بنابراین نمی‌توانیم از صحت آن‌ها مطمئن باشیم. اما همان طور که کاربران ردیت اشاره کرده‌اند، این اطلاعات از روی Pastebin حذف شده، هرچند که منتشرکننده آن یک کاربر مهمان بوده که اطلاعات مذکور را با مهر زمانی نامحدود منتشر کرده است. با این حساب، سوالی که پیش می‌آید این است که آیا راک‌استار از Pastebin خواسته این اطلاعات را حذف کند؟

فعلا نمی‌دانیم که راک‌استار چه زمانی قصد معرفی GTA 6 را دارد، اما تولید این بازی احتمالا از سال ۲۰۱۶ آغاز شده است. اگر این شایعات صحیح باشد، می‌توانیم منتظر عنوانی بسیار بزرگ‌تر از GTA 5 باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سیاوش

۱۳۹۸/۲/۲۲
دوست عزیز کسی که گیم با ps4 شروع کرده هنوز به سن نظر دادن نرسیده برو فورتنایتتو بزن

ارمان

۱۳۹۸/۲/۲۰
ویچر کجا رو متحول کرد اشغال ترین بازی کنسول بوده

اقای x

۱۳۹۸/۲/۱۷
این شگفت انگیزه باید منتظر ps5 باشم پس بازی های مورد علاقم سری gta عاشقشونم

سیاوش

۱۳۹۸/۲/۱۶
آقا اینا به کنار من منتظر بازی cyberpunk2077 هشتم شدیدددد شرکت سازندش cdpred گفته این بازی تمام دنیای گیم رو متحول میکنه همونطور که ویچر 3 این کارو کرد فقط خدا کنه سرویس استادیا زودتر راه اندازی بشه تا مجبور نباشم سیستم ارتقا بدم

امين

۱۳۹۸/۲/۱۶
واي خداي من gta يعني عشق تمام ٣٠ سال عمرمو با نسخهاي مختلفش خاطره دارم ب هر روشي ك شده تو هر شرايط اقتصادي ك باشم راهي برا بازي كردنش پيدا ميكنم مرسي راك استار ك تو اين روزاي غمبار و پر از خبر هاي بد ي كور سوي نور بهمون تابوندي❤️