خانهاخبار
پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال 17 اردیبهشت معرفی می‌شوند؟

پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال 17 اردیبهشت معرفی می‌شوند؟

به تازگی تیزری توسط گوگل منتشر و در گفته شده که قرار است در تاریخ 17 اردیبهشت اتفاق مهمی در دنیای پیکسل رخ دهد. حالا سوال این است آیا در این تاریخ قرار است شاهد معرفی پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال باشیم؟
۱۳۹۸/۱/۲۸

گوگل چند روز پیش با الهام از شخصیت‌های دنیای کامیک مارول از چند استیکر AR جدید از جمله وار ماشین، تور، بلک ویدو، راکت و کاپیتان مارول رونمایی کرد. این استیکرهای جدید قرار است حدود یک هفته دیگر، همزمان با اکران فیلم سینمایی Avengers: Endgame در دسترس کاربران قرار بگیرد.

برای دسترسی به این شخصیت‌های جدید کافی اپلیکیشن دوربین را بر روی دستگاه پیکسلی خود باز کنید، گزینه More > Playground را انتخاب و از انتهای صفحه روی استیکر مربوطه کلیک نمایید. با این کار می‌توانید استیکرهای انیمیشنی جدید گوگل را در دستگاه خود ذخیره کرده و بعد آن‌ها را به تصاویر و ویدیوهایتان اضافه کنید.

علاوه بر این، تیزری در گوگل پلی منتشر شده که به تاریخ ۷ ماه مه (۱۷ اردیبهشت) اشاره می‌کند؛ تاریخی که می‌تواند رویدادی برای معرفی پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال باشد. در این تیزر گفته شده که ۱۷ اردیبهشت اتفاقی بزرگ در دنیای پیکسل رخ می‌دهد. دو روز قبل یکی از اپراتورهای کانادایی قیمت این دو تلفن هوشمند را در کانادا مشخص و اعلام کرده بود که پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال به ترتیب ۵۰۰ و ۶۰۰ دلار هزینه خواهند داشت. این رقم در مقایسه با قیمت ۷۹۹ و ۸۹۹ دلاری پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال حدود ۲۰۰ دلار ارزان‌تر است.

کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود

image

نکته‌ای که می‌تواند به موفقیت این پیکسل‌های میان‌رده منجر شود این است که این دو دستگاه همان مشخصات اصلی مدل‌های پرچمدار خود را به ارث برده‌اند اما قیمت پایین‌تری دارند.

طبق شایعات، این دو موبایل میان‌رده از اسنپدراگون ۶۷۰ و ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کنند. پیکسل 3a دارای نمایشگری ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۲۹۱۵ میلی آمپری است. در حالی که پیکسل 3a ایکس ال نمایشگری ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت رم دارد و باتری آن از پیکسل 3a بزرگ‌تر است. هر دو مدل پیکسل 3a جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد و بدنه آن‌ها کاملا از پلاستیک ساخته شده تا هزینه ساخت پایین‌تری داشته باشد.

کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل امسال در تاریخ ۱۷ اردیبهشت آغاز می‌شود و انتظار داریم اخبار جدیدی درباره اندروید Q، نمایشگر رده بالا و هوشمند گوگل و چیزهای دیگر بشنویم. مدل نسل بعدی پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال احتمالا در اکتبر سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

گوگل با اعلام این که اتفاقی بزرگی قرار است در دنیای پیکسل رخ دهد بسیاری از کاربران از جمله ما را به این سوال واداشته که آیا باید منتظر پیکسل ۳ الترا هم باشیم یا نه. پیش از این شایعاتی درباره احتمال تولید این دستگاه به گوش می‌رسید، اما این اتفاق هرگز نیفتاد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)