خانهاخبار
گلکسی S10 می‌تواند گلکسی Buds را شارژ کند

گلکسی S10 می‌تواند گلکسی Buds را شارژ کند

بر اساس اطلاعات جدید، ظاهرا قابلیت شارژ معکوس گلکسی اس 10 این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید هدفون بیسیم جدید این شرکت یعنی گلکسی Buds را شارژ کنید.
۱۳۹۷/۱۱/۲۰

اطلاعات افشایی از گلکسی اس ۱۰ آن قدر جامع و کامل بوده که حالا این قضیه دارد به سایر محصولات آتی سامسونگ کشیده می‌شود. اکنون به لطف گزارش WinFuture، می‌توانیم تصویری منتسب به Galaxy Buds سامسونگ را مشاهده کنیم که ایرباد بیسیم این شرکت را به تصویر می‌کشد.

در این تصویر گلکسی باد در داخل کیس شارژر خود روی دستگاهی قرار گرفته که احتمالا مدل سفیدرنگ گلکسی اس ۱۰ پلاس است. اما این تصویر حاوی نکته مهم دیگری است که با توجه به قرارگیری این محصول روی بدنه پشتی گلکسی اس ۱۰، احتمالا از قابلیت شارژ معکوس موبایل جدید سامسونگ به هدفون‌های این شرکت حکایت دارد.

image

گلکسی S10؛ دنباله‌رو هوآوی میت 20

پیش از این قبلا هم اعلام شده که بود که گلکسی اس ۱۰ می‌تواند گلکسی باد را به صورت معکوس شارژ کند. اما حالا به نظر می‌رسد که این محصول شباهت‌های بیشتری به قابلیت شارژ معکوس هوآوی میت ۲۰ پرو پیدا کرده است.

در آزمایشاتی که ما انجام دادیم، با کمک میت ۲۰ می‌شد آیفون ۱۰ اس مکس را شارژ کرد. حالا ظاهرا با استفاده از پرچمدار جدید سامسونگ هم می‌توانید سایر دستگاه‌های مجهز به قابلیت Qi را شارژ کنید.

image

تنها تفاوت میان پرچمداران گلکسی اس ۱۰ و میت ۲۰ این است که سامسونگ احتمالا این قابلیت را به همه مدل‌های اس ۱۰ می‌آورد، در حالی که هوآوی آن را فقط در مدل میت ۲۰ پرو قرار داده است.

قیمتی مشابه ایرپاد

علاوه بر اطلاعاتی که بالاتر گفتیم، به نظر می‌رسد که قیمت گلکسی Buds باید چیزی حدود ۱۴۹ یورو باشد. اگر این خبر صحیح باشد، قیمت هدفون جدید سامسونگ اختلاف چندانی با قیمت ایرپاد اپل نخواهد داشت. اگر این قیمت را به دلار تبدیل کنیم، هزینه گلکسی باد معادل ۱۶۹ دلار خواهد بود که کمی فراتر از قیمت ایرپاد در بازار آمریکا و استرالیاست.

البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که قیمت ایرپاد در بازار فرانسه و آلمان ۱۷۹ یورو است و بدین ترتیب هدفون بیسیم سامسونگ ضمن برخورداری از قابلیت‌های بیشتر، در این بازارها ارزان‌تر از محصول اپل خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)