خانهاخبار
تأیید شد، پرچمداران گلکسی اس 10 از جک هدفون 3.5 میلی‌متری بهره می‌برند

تأیید شد، پرچمداران گلکسی اس 10 از جک هدفون 3.5 میلی‌متری بهره می‌برند

قاب محافظ مخصوص برای سه پرچمدار گلکسی اس 10 سامسونگ روانه بازار شده است. با توجه به این قاب‌ها اندازه پنل نمایش هر سه مدل و همچنین وجود جک هدفون 3.5 میلی متری در بدنه‌شان بار دیگر مورد تأیید قرار می‌گیرد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۵

سه هفته دیگر تا برگزاری رویداد اختصاصی آنپکد سامسونگ باقی مانده است اما با توجه به گزارش‌های متعدد دیگر اغلب مشخصات اصلی را درباره سه پرچمدار تازه این کمپانی یعنی گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ای می‌دانیم. البته همچنان همه موارد تا زمان رونمایی رسمی در حد شایعه هستند و اغلبشان توسط سازنده مورد تأیید قرار نگرفته‌اند. حالا یک تولید کننده محصولات جانبی موبایل به نام Nimbus9 قاب‌های محافظ بی رنگ شیشه‌ای برای این سه پرچمدار تولید و روانه بازار کرده است. با توجه به این قاب‌های محافظ می‌توان برخی از مشخصات پرچمداران گلکسی اس 10 را بار دیگر تأیید کرد.

image

با توجه به مندرجات روی جعبه این قاب‌های محافظ، گوشی پرچمدار ارزان قیمت این خانواده (گلکسی اس 10 ای یا اس 10 لایت) پنل نمایش 5.8 اینچی دارد. روی جعبه‌های مربوط به دو مدل اس 10 و اس 10 پلاس هم به پنل نمایش 6.1 و 6.4 اینچی به ترتیب اشاره شده است. پیش از این هم در گزارش‌های قبلی به همین ارقام برای هر سه مدل اشاره شده بود. قاب محافظ اس 10 ای بریدگی کوچکی در کناره بدنه دارد که براساس شایعه‌های قبلی به حسگر فیزیکی اثرانگشت تعلق دارد. دو مدل سطح بالای دیگر به حسگر اولتراسونیک زیر پنل نمایش مجهز می‌شوند. نکته جالب و مشترک میان این قاب‌های محافظ وجود بریدگی کوچک برای جک هدفون 3.5 میلی متری است. ظاهرا سامسونگ جک هدفون را از این پرچمداران تازه برخلاف بسیاری از رقیبان قبلیشان حذف نکرده است.

image

با توجه به این قاب‌های محافظ می‌توان ابعاد کلی هرکدام از این مدل‌ها را هم تخمین زد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، گلکسی اس 10 ای (لایت) نسبت به دو مدل دیگر کوچک‌تر و کامپکت‌تر به نظر می‌رسد. همچنین با توجه به حاشیه‌های بسیار باریکی که سامسونگ در توسعه این پرچمداران طراحی کرده است، گلکسی اس 10 پلاس هم برخلاف اسمش چندان بزرگ ساخته نشده است. اس 10 پلاس و نوت 9 سامسونگ هر دو از پنل نمایش 6.4 اینچی بهره می‌برند اما جالب است بدانید که اس 10 پلاس در ابعاد بدنه کوچک‌تری تولید می‌شود. این گوشی همچنین از پیکسل 2 ایکس ال هم کوچکتر خواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)