خانهاخبار
انرجایزر با موبایل‌های دارای دوربین کشویی، باتری 18 هزار میلی آمپری و نمایشگر منعطف به MWC می‌آید

انرجایزر با موبایل‌های دارای دوربین کشویی، باتری 18 هزار میلی آمپری و نمایشگر منعطف به MWC می‌آید

شرکت انرجایزر در خبری اعلام کرد قصد دارد با 26 تلفن هوشمند جدید که دارای قابلیت‌هایی مثل نمایشگر منعطف، باتری 18 هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین کشویی هستند به کنگره جهانی موبایل امسال بیاید.
۱۳۹۷/۱۱/۱۴

اگر این خبر به اندازه کافی برای شما غافل‌گیرکننده نبود که شرکت انرجایزر وارد کسب و کار فروش موبایل شده، باید به اطلاع‌تان برسانیم که این شرکت قصد دارد در کنگره جهانی موبایل امسال ۲۶ مدل گوشی جدید دارای قابلیت‌های مختلفی مثل دوربین کشویی، باتری ۱۸ هزار میلی آمپری و نمایشگر منعطف معرفی کند. البته قبل از این که خیلی رویاپردازی کنید، باید بدانید که این قابلیت‌ها مربوط به یک مدل تلفن نیست و در تلفن‌های مختلف انرجایزر شاهد آن خواهیم بود (هرچند که قرارگیری هر سه قابلیت مذکور در یکی از این دستگاه‌ها مطمئنا طرفداران زیادی خواهد داشت و دور از ذهن نخواهد بود).

بر اساس گزارش 9to5Google این گوشی‌ها تحت عنوان چهار دسته به بازار می‌آیند: پاور مکس (Power Max)، آلتیمیت (Ultimate)، انرژی (Energy) و هاردکیس (Hardcase). اکثر این ۲۶ مدل از دو گروه انرژی و هاردکیس خواهند بود. دسته پاور مکس شامل دستگاهی مجهز به یک باتری ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی است (بزرگ‌ترین باتری تاریخ تلفن‌های هوشمند که حتی بالاتر از Power Max P16K Pro با باتری ۱۶ هزار میلی آمپری خود این شرکت قرار می‌گیرد) و تلفن‌های گروه آلتیمیت نیز از قابلیت‌هایی مثل دوربین کشویی و ناچ قطره‌ای برخوردار هستند.

اگرچه جزئیات زیادی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری این موبایل‌ها در دسترس نیست، ولی اطلاعات کمی درباره تلفن‌های خاص این شرکت که تحت عنوان آلتیمیت عرضه می‌شوند در اختیار داریم. به گزارش سایت جی‌اس‌ام آرنا، Energizer Ultimate U620S Pop و U630S Pop از چیپست P70 و P22 مدیاتک هلیو استفاده می‌کنند. هر دوی این دستگاه‌ها دارای طراحی دوربین کشویی هستند و از دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. البته مدل U620S Pop یک سنسور اضافه ۵ مگاپیکسلی هم دارد که آن را در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار داده است. این دستگاه در ماه ژوئیه وارد بازار می‌شود. مدل U630S Pop از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و در ماه ژوئن به بازار می‌آید.

image

هرچند تاکنون تصویری از گوشی مجهز به باتری ۱۸ هزار میلی آمپری یا تلفنی که نمایشگر منطعف دارد منتشر نشده، ولی می‌توان پیش‌بینی کرد که دستگاه منعطف این شرکت بیشتر از آن که تلفن مورد انتظار سامسونگ باشد، شبیه Royole Flexpai خواهد بود.

این موبایل‌ها توسط شرکت فرانسوی Avenir Telecom تولید می‌شوند که سال‌هاست تحت لیسانس انرجایزر مشغول فروش تلفن‌های رده پایین است. با این حال، اگر برند ناشناخته‌ای مثل Avenir می‌تواند تلفنی با نمایشگر لبه‌به‌لبه و دوربین کشویی بسازد، به خوبی می‌توانیم ببینیم که در زمینه نوآوری‌های موبایلی در چه جایگاهی قرار داریم.

اکنون باید منتظر بمانیم تا تلفن‌های هوشمند این شرکت را در MWC 2019 ببینیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۱/۱۴
این یه شرکت سنگاپوریه اگه اشتباه نکنم‌. قبلاً باتری قلمی می‌زد باقلوا? دو دست‌تو که می‌گرفتی ابتدا و انتهای باتری، یه مایعِ زردرنگی پدیدار میشد و حرکت می‌کرد و نشانگرِ درصدباتری بود، چیز جالبی بود. حالا الان همین شرکت گوشی زده? این یعنی پیشرفت? نه مثلِ ما که برای خریدِ گوشت هم کارت‌ملّی باید ثبت بشه?‍♂️