خانهاخبار
تلگرام در به روزرسانی جدید ویژگی های بیشتری به گروه ها اضافه کرد

تلگرام در به روزرسانی جدید ویژگی های بیشتری به گروه ها اضافه کرد

تلگرام در جدیدترین به روزرسانی خود بیشتر تمرکزش را بر روی گروه ها گذاشته و قابلیت های جدیدی را به پیام رسان خود اضافه کرده است.
۱۳۹۷/۱۱/۶

تلگرام در جدیدترین به روزرسانی خود بیشتر تمرکزش را بر روی گروه ها گذاشته است. در این به روزرسانی جدید ادمین گروه قادر خواهد بود تا ارسال نوعی خاص از محتوا را در گروه برای اعضا محدود کند ویژگی که نظارت بیشتر مدیر گروه را به ارمغان می آورد و به گروه ها نظم بیشتری می بخشد. از دیگر ویژگی های اضافه شده به تلگرام می توان به امکان بازیابی پیام های حذف شده اشاره کرد، ویژگی که بسیاری از کاربران مدتها به دنبال آن بودند.  کاربران می توانند تا 5 ثانیه تاریخچه پیام های پاک شده و هم چنین چت های پاک شده خود را بازیابی کنند. این ویژگی فعلا تنها برای کاربران گوشی های هوشمند فعال است و کاربران نسخه دسکتاپ تلگرام قادر به بهره مندی از آن نیستند.

از دیگر ویژگی های تلگرام نسخه 5.2 می توان به امکان مرتب کردن مخاطبین بر اساس حروف الفبا و یا آخرین زمان آنلاین بودن اشاره کرد.

نسخه 5.2 پیام رسان تلگرام در حال حاضر برای پلتفرم های اندروید و ios  منتشر شده و کاربران می توانند این به روزرسانی را  از طریق اپ استور و گوگل پلی دریافت نمایند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بهار

۱۳۹۷/۱۱/۶
تلگرام دیگه فعالیتش بسته شده اخرش ریشه اش رو میکنن چه فایده ای داره این قابلیت ها برای ما، جی اس ام لطفا در مورد پیام رسان های داخلی و پیش رفت اونا بنویس از جمله پیام رسان گپ که به فکر جهانی شدنه یکه کم از دیجیاتو یاد بگیر این تلگرام رو دیگه خیلی ها رهاش کردن یا دارن رهاش میکنن یا رهاش خواهند کرد پس بی خیال تلگرام